וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן, שומעת? הקאמבקים המוזרים של הסלבס

וואלה! סלבס

26.7.2014 / 0:05

סרט אירוטי, ריאליטי פח או חגיגת בת מצווה מאוחרת? כפי שאורלי ויינרמן הפכה השבוע לנושא החם ביותר לרגע - ישנם כמה מפורסמים מן העבר שניסו לשוב לתודעה, בדרכים מביכות. וואלה! סלבס פתאט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביר להניח שכולם הרגשתם את הדי הפיצוצים השבוע, אבל לא אלה שהחמאס יורה לעבר ישראל - אלא את זה של אורלי ויינרמן (להלן, פגז מן העבר), שהחליטה להביע את עמדתה נגד פעולותיה של ארץ מולדתה וזכתה לתגובות מלחיצות במיוחד. האם זו היתה דרכה של "עוגן", הבלונדינית של "שמש" לשוב לתודעה, או שמדובר באזרחית שפעם היתה מפורסמת והיום רק רוצה להביע את דעתה על המצב?

כך או אחרת, וואלה! סלבס נזכרה עוד כמה כוכבי עבר מקומיים ובינלאומיים (שכרגע חיים בהווה), שחזרו בשנים האחרונות לתודעה הציבורית. גם אם רק לרגע, הקאמבק היה מרגש, מפתיע, מרשים ובעיקר - מביך. עבורם. צריכים תזכורת? הנה.

מיקיאגי מנסה את מזלו בריאליטי

מיקיאגי. אינסטגרם, צילום מסך
מיקיאגי/צילום מסך, אינסטגרם

כמה ענוג הוא, מיקיאגי. מאז שסיים את דרכו עם להקת נוער שוליים - הפך למדיום שאוהב לאפר נשים מפתות, לפחות כמו שהוא אוהב לבלות בתחומי המטבח (ולבשל!). כעת, עם ההחלטה להיכנס לבית "האח הגדול", נראה שגם הזמר האיכוצ'י מהניינטיז מחפש כותרות, אבל מסתפק בתפקיד הסיידקיק של הבית.

וואלה! סלבס מעדיפה להתעטף בפירמידה של אור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

דובי גל מאיר את העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קחו כוכב קולנוע מצחיק שנותר אי שם באייטיז, שימו עליו פאה נוכרית וליפסטיק - פלוס כמה נברשות נוצצות שיאירו כל חדר אקסקלוסיבי. מה קיבלתם? את דובי גל בפרסומת לרשת חנויות תאורה. התוצאה האמיתית: מבוכה.

וואלה! סלבס הבינה שמדובר ברעיון רע, אבל השאירו אותה לדבר ללמפה.

בריטני ספירס רוטטת על הבמה

נסיכת הפופ הקורסת עברה לידות, גירושים והתמוטטות פומבית מול צלמי הפפראצי? אז למה שלא תחזור אל הבמה בטקס פרסים שבו צופים מיליונים ברחבי העולם - כשהיא נראית כמו אחותה הצולעת של מי שפעם שרה "היט מי, בייבי". רוטטת עם הפלייבק, אבל בתחתונים. אופס, בריטני.

וואלה! סלבס מחבבת את הבטן, אבל קצת פחות מרוצה מהפיאה המזעזעת.

פאולה עבדול חוגגת באיחור (לא) אופנתי

פאולה עבדול, שמעון פרס. יוסף אבי יאיר אנגל, מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
פאולה עבדול, שמעון פרס/לשכת העיתונות הממשלתית, יוסף אבי יאיר אנגל, מארק ניימן

אם כוכבת האייטיז חזרה לכותרות בתקופת "אמריקן איידול", רק כדי להיעלם מחדש ברגע שהחליטו לנפנף אותה מהסט - אז למה שמדינת ישראל לא תביא אותה לביקור כשר למהדרין בארץ הקודש, רגע אחרי שחלפו רגעי התהילה (הנוספת) שלה? הרי אין סיבה שלא תחגוג את בת המצווה שלה בכותל, באיחור של 39 (!) שנים. אחלה.

וואלה! סלבס מאמינה שרק סוכרייה על ראשה של עבדול תצליח לרגש מישהו.

לינדזי לוהן מציגה אירוטיקה רכה

מה עושה כוכבת נופלת, שהצליחה בגדול בתור ילדה, הפכה לצעירה שכל אחד רוצה ללהק לתפקיד על המסך הגדול - אבל אז התמכרה לחומרים אסורים, לסקס, לאלכוהול ולמה לא? ברור שהתפקיד הגדול הראשון שלה מזה שנים, יהיה בסרט עלילתי שבו המרכיב המרכזי בתפקיד שלה הוא עירום וסצנות מין, לא מרומזות בכלל. עמנואל? לא, זו לינדזי לוהן.

וואלה! סלבס מבינה שאלה הם חייך, לי-לו.

מקולי קאלקין כמעט מקפח את חייו

מקולי קאלקין. ספלאש
מקולי קאלקין/ספלאש

כמה שנים עברו מאז "שכחו אותי בבית", סליחה, מאז שעלתה למסכים יצירת המופת "ריצ'י ריץ'"? זה בערך הזמן שבו לא שמעתם אפילו פיפס מכיוונו של השחקן הבלונדיני הלוהט לשעבר, עד שלמרבה הצער ניסה לשים קץ לחייו לפני כשנתיים. הצילו, זו לא הדרך לחזור לתודעה.

גם וואלה! סלבס לא היתה מוציאה מילה אחרי כל הסיפור עם מייקל ג'קסון.

בטי ווייט עושה את זה כמו גבר

מיס ווייט השובבה לא זכתה לכזו חשיפה מאז "בנות הזהב"! נכון, בתקופה האחרונה מאוד פופולרי לראות את השחקניות הבוגרות משתמשות בשפה של החבר'ה הצעירים (הקינדלע'ך, פוחזים שכאלה), אבל כשהפרסומת צחקה על העובדה שמדובר בסבתא על מגרש הכדורגל, שנים אחרי סיום הסדרה ההיא - התחושה היתה של אי נוחות.

וואלה! סלבס מקווה שהיא לא פרקה ירך או משהו.

אבי ביטר פותח את הפה

פקחי הרבנות הראשית בפשיטה על מסעדת "קבביטר". עידו שחם
פקחי הרבנות הראשית בפשיטה על מסעדת "קבביטר"/עידו שחם

תעשיית סרטי האינדי המקומית שבה היה פעיל, לא מניבה רווחים. הכנסות מתמלוגים על קסטות מהתחנה המרכזית - פחתו. לטנף על אנשים לא נעים, בכל זאת, קארמה רעה מיסטר ביטר. אז מה עשה הזמיר? פתח דוכן בשרים בלב לבה של העיר הגדולה, תל אביב. בואו לנגב (את הדמעות) עם הביטר, חבר'ה.

וואלה! סלבס היתה לוקחת ביס, מריר.

סולאנג' נואלס מחטיפה לבן משפחה הרבה יותר מוכר

הקריירה המוזיקלית שלך מדשדשת עם להיט אחד בקושי? אחותך בין הדיוות הגדולות בעולם? שתית כוסית אלכוהול אחת יותר מדי? שימי לב שלא תתפרצי על בעלה המגה-מפורסם של אחותך, סולאנז'. אופס, זה קרה ואפילו תועד למרבה המבוכה. אבל היי, דיברו עליך לחמש דקות שלומות!

וואלה! סלבס לא ממש יודעת איך לחיות בצל של מישהו, היא תמיד היתה מגודלת מדי.

אורית פוקס משוחררת בוואלה! סלבס

אורית פוקס. ניר פקין
אורית פוקס/ניר פקין

זה קורה כל כמה חודשים, פחות או יותר: בכל פעם שהבלונדינית האולטימטיבית של ישראל רוצה שיעסקו בה ובפיגורה המטריפה שלה, היא מצלצלת לוואלה! סלבס ומבטיחה לה חשיפה בלעדית. נו, של חלק גוף כזה או אחר. מה, זה באמת רע?

וואלה! סלבס זולה, תמיד אמרו לה.


רכלו על הקאמבקים ההזויים ביותר של הכוכבים (בערך) גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully