וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי על החתונה: לא רוצה לחזור על הטעות של נינט

31.8.2015 / 13:24

הטופמודל הישראלית הגיעה לעוד יום צילום, אלא שהפעם היתה מלווה במשפחה הבלונדינית שלה, מה שגרם לה להרגיש יותר בנוח לדבר על האירוע החשוב בחייה, זה שהיא לא רוצה שיראה כמו החתונה של נינט. וואלה! סלבס עוקצת

עריכה: קשת סידי

בזמן שרוב הכלות כבר הופכות למפלצות (קוראים לזה בריידזילות) חודש לפני החתונה שלהן וצורחות על כל בן אדם אפשרי - ממעצב השמלה, דרך הדי ג'יי ועד לבעל האולם - נראה שאצל הגברת בר רפאלי הדברים מתנהלים בצורה קצת שונה, ואיך לומר, הרבה הרבה יותר רגועה. בכל זאת, יש מי שיטפל בכל העניינים הקטנים.

זו אולי הסיבה, שחודש לפני היום הגדול, בו תצעד אל עבר החופה ותשבע אמונים לבחיר ליבה, עדי עזרא, הדוגמנית הישראלית מעדיפה להעביר את הזמן שלה בעשיית כסף נוסף. הפעם, היא גם מצטרפת לחשבון העובר ושב שלה את המשפחה הגדולה והפוטוגנית שלה.

רוצים עוד רכילות?
מי שמאמין: התקרית המלחיצה של אייל גולן
הבת של מדונה מוכרת את בגדיה בחנות יד שנייה
אחרי שנתיים: השחקן מאור שוויצר והחברה נפרדו

משפחת רפאלי. עידו איז'ק
המשפחה בהרכב חסר. משפחת רפאלי/עידו איז'ק

אתמול (א') הגיעה משפחת רפאלי (חוץ מהאח ניל) לסט הצילומים של חברת ההלבשה 'hoodies', בה לרפאלי יש גם מניות, על מנת להצטלם לקמפיין החורף, וכמובן, לדבר (או שלא!) על החתונה המסקרנת.

בזמן שהיא על סט הצילומים, בין טק לטק, החליטה רפאלי להפתיע את כולם וחשפה בחשבון האינסטגרם שלה את שם בית האופנה שיעצב את שמלת הכלה שלה. "קלואה", אומרת רפאלי, "איך בחרתי אותה? האמת שהסתכלתי, ראיתי כל מיני מעצבים, ראיתי כל מיני שמלות", היא משתפת, "האמת שלא רציתי שמלת כלה טיפוסית, אפילו חשבתי סתם לקנות משהו שיש כבר למעצב בצבע לבן. אז ככה בזמן שהסתכלתי בתמונות, הכי אהבתי את השמלות של קלואה", סיפרה רפאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
משפחת רפאלי. עידו איז'ק
בלונד שולט! בר עם און ודור/עידו איז'ק

אם התמזל מזלכם, ואתם נמנים בין האורחים של בר ועדי ושחבתם לצלם את הכלה ולשלוח את התמונות לוואלה! סלבס, אז בטח תתאכזבו לשמוע שלא תוכלו לעשות זאת מאחר ורפאלי אסרה על כניסה לאירוע עם מכשירים סלולריים. למה? "האמת שאחרי החתונה של נינט חשבתי על זה כי היה לי נורא נורא לא נעים בשבילה", אמרה רפאלי, "כאילו את נמצאת בחגיגה שלך, במסיבה שלך ואני יושבת בבית ואני רואה כל מה שקורה שם. ולא הוזמנתי. לא רציתי שתהיה לי את ההרגשה הזו של 'מי מהאורחים שלי עסוק במקום ליהנות ולכבד את המאורע בלשלוח תמונות לתקשורת?".

וואלה! סלבס רצתה לשלוח מתנה, אבל אסור להכניס אייפון 6 למקום.


בר או נינט - באיזו חתונה הייתם רוצים להיות? רכלו לנו בפייסבוק

משפחת רפאלי. עידו איז'ק
לא רוצה חתונה כמו של נינט. בר/עידו איז'ק
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully