וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי מ"האח הגדול" חושף: מה באמת קרה עם לינור

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

27.7.2014 / 9:45

רגע אחרי שיצא מבית "האח הגדול", כשברקע עדיין מטחי טילים - צחי אשכנזי מספר מה קרה באותו הלילה הדביק עם לינור ולמה לא התפתח בין השניים רומן סוער. וואלה! סלבס מדליקה נר

ברק פכטר

אם גם אתם ציפיתם בכיליון עיניים שאולי בכל זאת יקרה משהו בין צחי אשכנזי ולינור שפר במסגרת "האח הגדול" - ודי התבאסתם כשעובד רשות שדות התעופה הודח אמש (ש') מהריאליטי - עכשיו זו ההזדמנות שלכם לגלות מה באמת קרה שם. אז, האם בכלל היה סיכוי לקשר סוער בין השניים? (רמז: היא כבר גילתה לוואלה! סלבס מה עמדתה בנושא).

"תראי, אני לא מאמין", מספר אשכנזי כשנשאל האם היה יכול להתפתח רומן בינו לבין לינור, "היתה את המסיבה. שתינו, צחקנו והתפזרנו... וקרה לי... וסתם סתם, ממש לא". אה אוקיי, עכשיו הכל ברור.


רוצים עוד רכילות?
לנו יש פלאפל: עמוס תמם מנשנש בפיתה
חנה לסלאו ויהורם גאון יככבו בסרט ילדים
גל גדות התפללה ”למען ישראל” - והותקפה

צחי אשכנזי. ברק פכטר
מה עם לינור? צחי אשכנזי/ברק פכטר

אשכנזי, גם לא ממש חסך את הביקורת שלו כלפי הפקת התכנית שהכניסה את הדיירים החדשים-ישנים כשאמר, "יש פה קטע טוב וקטע פחות". לאחר ההדחה, הסביר שלדעתו "חזרה של דיירים עם קהל, היא כמו להכניס את אייל גולן, את משה פרץ... אני חושב שזה טוב ולא טוב. זה טוב כי הייתי עם עינב (בובליל) והיא חברה ממש טובה ואני אוהב אותה. לא כל כך התלהבתי שהם נכנסו, בגלל מה שאני יודע שיכול לקרות - והנה עובדה זה קרה אני בחוץ והם נשארו".

תעשו טובה, אל תשאלו אותו על המצב הביטחוני בארץ. למה? "נשמה אני לא יודע, אני לא כתב ביטחוני", הסביר המודח הטרי. "מהזמן שהייתי בבית אני לא יודע יותר מדי, עכשיו יצאתי מהבית לפני שעה, אין לי מושג מה קורה בחוץ, לא יודע בדיוק".


וואלה! סלבס לא יודעת מה קורה בחוץ, היא תקוע בתוך המקרר. ממש בין המילקי לעמבה.


רכלו על ההדחה של צחי אשכנזי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully