וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר ונטלי דדון נרתמים למען ילדים חולי סרטן

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

16.12.2012 / 12:50

השחקן המזוקן החליט לגלח את פניו הרכים, והגיע לחגיגות של ילדי עמותת "להושיט יד", גם נטלי דדון ומשה פרסטר היו שם. בסוף, כולם פצחו בשירה. וואלה! סלבס מחממת את הגרון

זמן רב עבר מאז שרן דנקר הגיע לאירוע כשהוא מגולח למשעי - אך כנראה שהפעם, הוא סוף סוף הקשיב לתחנוניה של הגברת הראשונה של עולם הסלבס (וואלה! סלבס, כאילו דא) ולמסיבת החנוכה המסורתית של עמותת "להושיט יד", הפציע השחקן לאחר שגילח את הזיפים הגסים שעיטרו את פניו בעת האחרונה. הללויה!

רן דנקר. ברק פכטר
מבחינים בשינוי? דנקר/ברק פכטר

האיוונט המשמח התרחש במוצ"ש, בגן האירועים "הטירה" שבגעש. מתברר ש-250 ילדי העמותה, החולים בסרטן, דרשו את נוכחותו של דנקר ואחרים, כשהתבקשו לערוך רשימת ידוענים אהובים. מי עוד היה ברשימה האקסקלוסיבית? נטלי דדון, משה פרסטר, ליאון רוזנברג, אוסי שפיר ועוד.

נטלי דדון. ברק פכטר
היא לעומת זאת, נשארה כשהיתה. דדון/ברק פכטר

במסיבה שהתקיימה מתרומות, זכו הילדים לאי אילו הפעלות וכאמור גם למפגש נטול דיסטנס עם הברנז'ה הנבחרת. הכוכבים אגב, עלו על הבמה בזה אחר זה וברכו את הנוכחים. שפיר, המתנדבת בעמותה החליטה לפצוח בשירה, והקדישה לילדים את השיר "מי שמאמין לא מפחד", אליה הצטרפו כל השאר.


וואלה! סלבס פוצחת בשירה בכל פעם שהיא מתעוררת לארוחת הבוקר הממלכתית שלה, הכוללת: שלוש ביצים, ארבע פרוסות לחם, שמנת 9%, חצי חבילת שוקולד פרה, שוקו חם, נס עם ארבע כפיות סוכר, ומילקשייק לקינוח. יאמי.


כל תעשיית הבידור חגגה ב”אופוריה”

מסתמן: יהודה לוי ורן דנקר ישתתפו בסדרה היקרה בישראל

ליאון רוזנברג, נטלי דדון, משה פרסטר. ברק פכטר
רוזנברג כוכב רוק, השאר נספחים. נבחרת הכוכבים/ברק פכטר
אוסי שפיר. ברק פכטר
קרובה לילדים. שפיר/ברק פכטר
רן דנקר. ברק פכטר
לא רק בפרופיל, הוא באמת מגולח!/ברק פכטר
נטלי דדון. ברק פכטר
וכן, היא באמת שרה/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully