וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות בלעדיות: מאחורי הקלעים של מדונה

וואלה! סלבס

24.5.2012 / 14:36

אחרי שכבר ראיתם את תמונות הבמה של מלכת הפופ, כנסו ותראו את הלאונג' המפואר שהקימו למדונה מאחורי הקלעים. סתם, כדי שיהיה לה איפה לארח חברים. וואלה! סלבס מארחת בדירתה

בזמן שכל צלמי הפפראצי מוקפצים כל חמש דקות לשדה התעופה בן גוריון על מנת לנסות לתפוס פריים של מדונה, (שטרם נחתה בישראל), וואלה! סלבס מביאה לכם תמונות בלעדיות של מאחורי הקלעים של המופע הכי מדובר בשנה האחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה, מישהו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, כפי שפורסם כאן, אסתר דרשה להקים בגב הבמה באיצטדיון רמת גן, עיר אוהלים, הכוללת 34 חדרים, ביניהם גם חדר עבורה, חדר עבור הילדים, חדר כביסה וגם חדר לתופרת שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה נוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו, קבלו הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים. בתמונות ניתן לראות את הלאונג' המפואר שהוקם וישמש כאזור מנוחה עבורה, עבור הצוות שלה ועבור אורחים מיוחדים שיגיעו לבקר במהלך שבוע החזרות המטורף, אליו תכנס הזמרת עם נחיתתה בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב.. מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראיה מספרים כי מעולם לא נראתה בישראל הפקה שכזו, "מדובר בהפקה גרנדיוזית שעוד לא הייתה בארץ" מספר עד ראייה והוסיף, "היא הקימה עיר שלמה מאחורי הקלעים, זה ממש מטורף". דבר נוסף שבולט בעין למי שיסתובב מאחורי הקלעים הוא כמויות בקבוקי הדיאט קולה, נותני החסות המרכזית, שמסתובבים מאחורי הקלעים. סתם, למקרה שהדיווה תהיה צמאה.

וואלה! סלבס שותה רק מים. חומים. מהברז.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully