וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הדרישות של מדונה

וואלה! סלבס

16.5.2012 / 10:00

חדר כביסה וספא טיפולים הכולל ג'קוזי, אלו רק חלק מהבקשות של מדונה. רגע לפני ההופעה, שלחה הזמרת את רשימת הדרישות וגם מתי היא באמת תנחת בישראל? וואלה! סלבס רוצה קולה

כיאה לכל אמן בסדר גודל בינלאומי שמגיע לארץ, גם למדונה יש רשימת דרישות. אז נכון, לעומת אמנים אחרים שנחתו פה, אסתר עדיין לא שיגרה דרישות הזויות לפרחים אקזוטיים או נרות בריח לבנדר, אבל היי, גם ג'קוזי זו לא דרישה צנועה במיוחד.

רגע לפני שהיא מגיעה לפתוח את מסע ההופעות שלה ממש כאן מתחת לאף שלכם, באיצטדיון רמת גן, שיגרה המלכה הבלתי מעורערת של עולם הפופ את רשימת הדרישות שלה.

אז מלבד חדר טיפולים הכולל ג'קוזי ומסג'יסט צמוד, ביקשה המדונה שיקימו עבורה ועבור ההפקה שלה לא פחות מ- 34 חדרים שישמשו כמשרדים שלה ושל אנשיה.

אך לא אחת כמו מדונה תסתפק ברשימה כזו דלה. הזמרת דרשה גם שבצמוד לחדרה יוקם חדר ילדים בגודל של מאה מטר רבוע שהכניסה אליו תתאפשר רק דרך חדרה, כך היא כמובן תוכל להשגיח על ילדיה ולראות שלורדס שלה לא שולפת עוד סיגריה.

מדונה. Christopher Polk, GettyImages
שלחי את זה למכבסה. מדונה/GettyImages, Christopher Polk

מלבד חדר ילדים, הודיעה המדונה שהיא תצטרך חדר מיוחד גם לתופרת שלה, סתם שיהיה. אה כן, וחדר כביסה שישמש אותה ורק אותה. הסיבה לכך, על פי מקורבים להפקה, היא הכוונה של הזמרת לשרוץ במתחם יום ולילה ולכן היא גם ביקשה שהאיצטדיון יעמוד אך ורק לרשותה ולא יעשה בו שום שימוש אחר.

לצלמי הפפראצי, הודעה קצת עצובה: אם חשבתם שאסתריקה תסתובב לכם פה בין הרגליים ותתן לכם את התענוג לצלם אותה בכל מסעדת יוקרה אפשרית, אתם טועים. על פי מקורבים, הזמרת כרגע לא מתכננת שום יציאה והכריזה על נוהל לילות לבנים, מה שאומר שאת רוב החזרות שלה היא תעשה בלילות ואף דרשה שיכינו לה רשימה של מסעדות שוות שאפשר להזמין מהן טייק אווי, ככה היא תוכל לבלוס מאחורי הקלעים בלי שאף אחד ישלוף מצלמה.

מקורבים לזמרת מעבר לים, ריכלו לוואלה! סלבס כי הזמרת, מתעתדת הזמרת לנחות כאן רק ב-24 לחודש ולא שבועיים לפני, כפי שפורסם בכלי התקשורת השונים. "הטיסה שלנו מתוכננת לצאת מניו יורק ב-24 למאי", סיפר מקורב למדונה, "מה גם שב-22 היא אמורה להופיע באירוע צדקה בניו יורק".

רשימת הדרישות של וואלה! סלבס כוללת הרבה אלכוהול וקונדומים. שיהיה בטוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully