וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה בוקשטיין חושפת את הפחד הכי גדול שלה

נועה רוזין

8.3.2013 / 0:03

למרות שהטמפרטורות עולות, הסיכוי שתראו את השחקנית היפה משתובבת בין הגלים נמוך - רק כי היא מפחדת מצונאמי רטוב במיוחד. וגם: מה אניה עושה לפני השינה? וואלה! סלבס חוקרת

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

שימו לב, בשורה מרעישה ומאכזבת: לא ברור אם תראו את אניה בוקשטיין בבגד ים בעונת הקיץ המתקרבת. למה? פשוט מאוד, כיוון שהפחד הגדול של השחקנית/ זמרת/ דוגמנית/ אדם מוכשר לכל הדעות - הוא גל צונאמי אכזרי ורטוב במיוחד. כשוואלה! סלבס הציגה בפניה את בוחן הפתע השגרתי שלה, חשפה בוקשטיין שהיא גרה לאורך מרבית חייה בבית צמוד לחוף הים - "אז צונאמי הוא דבר שמאוד מפחיד אותי", חשפה.

למרבה המזל, אם חס וחלילה יקרה משהו, היא תמיד תוכל לסמוך על אחד מבני משפחה, כיוון שכולם רופאים מוסמכים. "אם לא היתה כוכבת היתה רופאה", סיפרה, "כמו כל בני משפחתי. אם רק היתה עוברת את מבחן הפסיכומטרי". אבל אניה לא באמת צריכה את המבחן, כיוון שהיא מוכשרת במה שהיא עושה - וזו התכונה האנושית שהכי עושה לה את זה בבני אדם. כן, כישרון הוא הדבר שהכי סקסי בעיניה.

אניה בוקשטיין. אביב חופי
לא תגיע לים? אניה בוקשטיין/אביב חופי

רגע, סקרנים לדעת מה אניה עושה לפני השינה? התשובה הרבה פחות סקסית מכישרון. "אני מדברת עם בעלי לעתיד, כך שאנו עושים סקירת יום על מה יהיה לנו מחר", היא מסבירה. טוב, זה בטח מה שמרדים אותה כשהיא בחדר המיטות. אגב, לאקסים שלה היא היתה אומרת שלום ברחוב. פיהוק.

וואלה! סלבס ראתה פעם את מוטי, האקס-חתול שלה בחדר הזבל של הבניין שבו היא גרה. זה נגמר בהתעלמות הדדית.


זוהר ליבה ישחק לצד אניה בוקשטיין

מצחיק: חברי ”מה קשור” מפרגנים לשלומי קוריאט

רכלו על בוחן הפתע של אניה גם בפייסבוק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully