וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: פסטיבל ראש פינה

פיני אסקל

28.10.2006 / 10:35

השבוע בין המצבות: פינתו המורחבת של ליאור שליין, עדכונים חסרי משמעות מפסטיבל ראש פינה, נועה תשבי מדברת שני השפות ושאר נונסנס. שימו אבן, זה מתחיל

החורף הגיע והפוטנציאל למצוא ברחובות נון-אייטמים שיתאימו לבית קברות הולך ופוחת. הגשם מציף את המצבות הטריות, הקדיש נהיה מהיר והכבוד למתים? פחחחח.

אני פונה אליכם, נהגים זהירים: השפריצו שלוליות כשאתם רואים סלבס. אני פונה אליכם, חזאים מדויקים: לא נורא לפספס תחזית או שתיים ולבקש ביום גשום מהעם לצאת בלי מטריה. בשבילכם זו טעות אנוש, אבל בשבילנו זו פרנסה.

הפינה של שליין (והפעם: 3 נון-אייטמים)

1. מתישהו בשבוע שעבר. ליאור שליין ומרב מיכאלי, החוקיים למהדרין, מדגימים זוגיות חורפית מהי: הוא אוחז בהגה מכוניתו מתחת לעירייה, היא מלקקת גלידה. האהבה מטפטפת, הגלידה לא.

2. שלישי, 17:10, בראסרי. ליאור שליין, בטי שירט הלבנה הקבועה, נכנס. מסתכל ימינה, מסתכל שמאלה (אחחח... סאטירה), יוצא. אחרי כמה דקות הוא נכנס שוב, לוחץ יד למישהו, מתיישב לבד ועובר על ניירות (כנראה טקסטים). פתאום הוא מדבר בטלפון וקורא את הטקסטים במקביל... במקביל! הוא לא רוצה כוס של יין (אולי כי זה "שליין" עם רווח באמצע) שותה סאן בנדטו, לא מוגז. בשליטה פנומנלית הוא מעביר את הטלפון מאוזן אחת לשנייה, שלא יפריע לתלתלים. כישרון.

3. רביעי, 18:14, מכון כושר. שליין משתדל לעשות קוביות ועולה על הליכון. אבל בניגוד לסאטירה שהוא אוכל בלי מלח, הליכון לא בא לו קל. הוא קצת מסתבך עם הפונקציות, וכשנמאס לו אחרי שעשה את מרב המאמצים, הוא עובר להליכון אחר.

עד כאן פינתו של שליין. פעם אצל יאיר, היום בבית קברות.

שני השפות של נועה תשבי

שלישי, 19:37, שינקין.

נועה תשבי קופצת לביקור מולדת והולכת בשינקין. ידיה עמוסות בשמלה מנוילנת. במשך כ-30 מטרים היא שקועה בשיחה ערה באנגלית ואז היא עוברת לשיחה קצרצרה בשפת הקודש, אותה היא חותמת ב"ביי" עם ניחוח הוליוודי. אגב, יש עליה אחלה גופה - לא של אקי אבני.

מבזקי ראש פינה

כל הברנז'ה הלכה לראש פינה ורק אנחנו נשארנו לבד. אבל יש עדכונים:

1. חמישי, 12:15, פסטיבל ראש פינה. השר איתן כבל עומד על הבמה של אחד הפאנלים בתוך אולם חשוך. דווקא אז הוא מחליט לקרוא ביפר ששלחו לו. אז הוא לוקח מצת ומדליק אותה כדי לקרוא את הטקסט. וואלה! סלבס מדליקה עם כבלים.

2. חמישי, 23:46, אחוזת שולמית. אבי ניר מציין בדיוק לא מעט שנים לקיומו. בשולחן שרים לו 'הפי בירת'דיי טו יו' אנשים בשלל צבעי הקשת.

3. בגיל 70 גם לילית נגר הגיעה לראש פינה, הזמינה מרק ונכנסה אוטומטית למדור בתור מגה-מגה-נון-אייטם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קובי מחט מה חש

שישי, 13:00, דיזינגוף.

קובי מחט וחברה שלו עושים שופינג בחנות נעליים. פתאום מחט תופס אותה ומוציא אותה בבהלה מתוך החנות. לא, זה לא המחירים הגבוהים וגם לא חשש לפיגוע. הוא מוציא אותה רק כי עבר שם כלב והוא מת לשחק איתו.

ניצן הורוביץ עוף זקן

נון-אייטם ברנז'אי, הפעם לא מראש פינה:

ניצן הורוביץ נפרד משני מכרים, מסתובב וכמעט נתקע בעוברת אורח. הוא מתעלם וקורא לפינצ'ר הקטן שלו: "Soof, בוא". אז הפינצ'ר בא. המכרים ממשיכים ללכת. ועכשיו תמליל השיחה:

מכר א' ממלמל משהו.
מכר ב': "טוב, אתה יודע שיש לו המון ביקורת על הערוץ".
מכר א': "מתי נתקשר לקבוע איתו?"
מכר ב': "באחת, אבל עדיף שנשלח סמס".
מכר א': "למה?"
חבר ב': "אתה מכיר אותו (מלשון מכר - פ"א), הוא אישה זקנה".
חבר א': "חחחח... אם כבר 'עוף זקן'".

הפינס האשכנזי

ליאור אשכנזי הולך ברגל ומגלגל את בתו הקטנה על אופניים עם גלגלי ענק, לא רחוק מסניף הדואר בדיזינגוף.

כעבור דקות אחדות הולכת ציפי פינס בהליכה נחושה ובמכנסי ג'ינס רחבים במיוחד לעבר הלא נודע. אם היא תגביר את קצה הליכתה הנחושה, היא אולי תראה את אשכנזי. שיהיה בהצלחה.

קרדיטים: בטי, אדם סרור, דן תומר וג'לל סוויד (כן, כן, מגיע לו).

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: זה לא כ-ז-ה מצחיק, אבל נון-אייטם בית קברות ראשון בבית קברות לנון-אייטמים. סוכן שחקנים די גדול הלך השבוע בהלוויה. הוא בטח שאל את המנוח: "למה לא שמת קרם, יא גבר?"

משתתפים בצערו וגו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully