וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: יום הולדת לנינה

פיני אסקל

21.10.2006 / 13:49

היום יומולדת לנינה. לכן בית העלמין שלנו יהיה מלא השבוע רק באנשים שחגגו מתישהו יומולדת: יב"ז, ח"כים, איש עסקים ועוד כמה נון-סלבס יותר או פחות. חג להם שמח וזר להם פורח

השבוע נתנו לנינה מתנת יומולדת 24 - כניסת בכורה לבית קברות לנון-אייטמים. זה היה נחמד. בעקבות המחווה, התקשרו אלינו מלא סלבס כדי לשאול מה הם צריכים לעשות כדי להיכנס למדור הפופולארי. האמת? לא ידענו מה לומר להם. רק אחרי ישיבת מערכת סוערת, הגענו לתקנון המלא הכולל שני סעיפים:

1. אם אתה נון-סלב ועשית מגה-אייטם, אתה נון-אייטם.
2. אם אתה מגה-סלב ועשית נון-אייטם, אז אתה נון-אייטם.

שבת שלום ויומולדת שמח לנינה.

גיל שוויד נותן לנו שני צ'קים

שלישי, 21:12. כמה ימים אחרי ששרי אריסון נצפתה על הסאגווי הידידותי לסביבה שלה, גיל שוויד מפגין נון-נסיעה על הסאגווי שלו על דרך נמיר.

אגב, אם הוא נוסע לעבודה, הוא מגיע לצ'ק פוינט, אבל אם הוא נוסע צפונה עד הסוף, הוא מגיע לצ'ק פוסט.

המוט של אלכס והתיק של יב"ז

עוד שני נון-דיווחי תנועה:

1. בקרוב תראו אאודי חדשה על הכביש ובתוכה תראו את אלכס אברבוך, אלוף אירופה הישראלי בקפיצה במוט. יש מצב שהוא קיבל אאודי עם מוט הילוכים.

2. שלישי, 14:58. יב"ז מדוושת להנאתה בפנקס על אופניים משוכללות. לגופה בגדי ספורט שמבליטים לה את היבז'ז'ים ולגבה תיק גב שגם הוא מבליט לה את היבז'ז'ים.

אבי גרייניק באלכוהול

לראשונה בבית קברות - נון-אייטם בשעות בלתי אפשריות:

שבת שעברה, 8:01 לפנות בוקר במונחים של שבת. עידן אלתרמן בוחר לישון כמו כל אדם נורמלי ביום הקדוש, אבל אבי גרייניק מעדיף לסחוב איתו בקבוק יין ולצעוד סמוך לבראסרי, יחסית בקו ישר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

איתן שוורץ מפוהק

ועוד אופניים בדיווח נון-תנועה אחרון (כמעט):

שני, 10:15 בבוקר. השגריר איתן שוורץ נוסע בגשם להנאתו המפוקפקת. לנסוע על באמפרים על הכביש קצת כואב בפינס, אז הוא נוסע על המדרכה. מתישהו הוא נתקל ברמזור אדום של הולכי רגל, משחרר פיהוק גדול ולא שם יד על הפה. א-שוורצע חייה, אבל חביב.

נזיד קצנלנבוגן למבוגרים

שישי בצהרים, אחד העם. שירה קצנלנבוגן הילדותית מחנה את הרכב ויוצאת עם שקית של 'קוקאי. היא פוסעת על הכביש ליד חנות 'קוקאי' (זה נשמע כמו נון-אייטם יח"צני של 'קוקאי'!) וממשיכה ללכת עוד כחמישים מטרים על הכביש בצורה מסוכנת, כזו שילדים לא צריכים להיחשף אליה.

גם איתן כבל ואבו וילן בבית קברות!

קבלו שני נון-אייטמים פוליטיים:

1. השר איתן כבל נכנס לקופי האוס בדיזינגוף (הכי קרוב למעוז הנון-אייטמים של קינג ג'ורג'). בידו הוא מחזיק תיק נשי שחור. אחר-כך נכנסת אשתו. הכי כייבל גאי.

2. ח"כ אבו וילן צועד עם אשתו ברחוב ירמיהו. הבטן של שניהם מקרקרת, אז הם נכנסים לחומוס אסף ויורדים על חומוס. הכי עממיקו.

קרדיטים: וואלה! ברנז'ה פינת בואכה וואלה! חדשות, כולל בטי, דני מגבעתיים ודן תומר. וכמובן תודה מיוחדת לציפי ערוסי האלילה פינת אדם סרור העוד יותר אליל.

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: אילן דר, הבעל של תיקי מ'קרובים קרובים', עושה בשישי בבוקר קצת קניות בסופר פארם. אחת שמתחכמת: "לעשות קניות בשישי זה וואחד תיקי". אחת שמבינה: "אשתו חיכתה בסב-ל-נות". אחת שקצת פחות מבינה אבל משתדלת: "איזה מזל שהמקום היה פתוווווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully