וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה אתרוגית

פיני אסקל

7.10.2006 / 2:49

קבלו את ספיישל אנשי השנה האלטרנטיבי שלנו לכבוד חג הסוכות. וואלה! סלבס בחרה שבעה אושפיזין אתרוגים לברגים. חילקנו אותם לפי קטגוריות והוספנו את נימוק חבר השופטים. תמיד תזכרו: עם טעם ועם ריח אין להתווכח.

תלתל השנה

במקום השלישי: רינו צרור. לכאורה מתולתל המחמד של עולם האקטואליה ומועמד קלאסי לזכות בגביע הנכסף, אבל יותר מדי פעמים שמענו שהוא עשה סוג של החלקה שנתנה לו חזות מטרוסקסואלית ולכן הוא במקום השדלישי המכובד אבל לא בפסגה. צרור ברכות.

במקום השני: אבי ביטר. תלתלים נוקשים לגרסת 2006 של ים של דמעות. הדולרים לא היו מזויפים, הכלב אכל לי את השיעורים ובעיקר הגרסה הכואבת של יוסי סיאס ברדיו 91 אף.אם.

ובמקום הראשון: הוא ירד עם מרב מיכאלי לסיני, עבר עם מרב את הכביש כשהרמזור להולכי הרגל היה אדום והתמסד עם הנערה לפני זמן קצר. קבלו את האתרוג בקטגורית תלתל השנה: סרבן התספורות הפרטי של הפמיניסטית מספר אחת של ישראל - ליאור שליין. מברוק.

חביבתי השנה

במקום השלישי: יוסוף סוויד. אמנם העובדה שלא ברור אם הוא יוסף או יוסוף הורידה לו ניקוד, אבל בזוקה ג'ו, הלא הוא ג'לל של 'האלופה' ואחד הנודיסטים של 'הבועה', עשה לנו את השנה בתחום המשחק.

במקום השני: ניראל קרנתאגי. הדוגמנית של ישראל הצליחה לעשות את זה, למרות שהיו בגמר עוד בני מיעוטים (רוסיות ואתיופית). חלק מהשופטים רצו אותה גם פה במקום הראשון. ניראלכם?!

ובמקום הראשון: הוא לקח אותנו למילואים, דפק לנו את הצימר בצפון וביאס לחיפאים את החופש הגדול. קבלו במחיאות כפיים את הנחש צפע, נחש צפע - נסראלללללה.

פיק השנה

במקום השלישי: האחיות פיק. לשרונה ודניאלה, היפה והחכמה בהתאמה (ואולי זה להפך), מגיע הרבה כבוד כעל ההחלטה האמיצה להתפרק. ושוב עולה המנגינה לה לה לה וגו'.

במקום השני: המאסטרו. צביקי פיקי כמעט עשה לנו את השנה. הוא רדף אחרי גרר כדי להוריד את האוטו, עלה על הדשא של מכבי נתניה וקרא לג'קו ז'אקו, שזה הרבה יותר ז'קונט מג'מוס.

ובמקום הראשון: קבלו את האישה שהייתה צריכה להכין מיץ עם אורררית לא הייתה קיימת, האישה שהמציאה את הסלוגן 'כשקר רואים שאת משנקר' ויותר מכל האישה שעשתה את אורן פדלון - שירה מנור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קרחון השנה

במקום השלישי: יונית לוי. הבחורה היחידה בעולם שיכולה להטביע את הטיטאניק במבט, היחידה שעושה בריזה לדני רופ, יעקב אילון נראה כמו מפזר חום עם עניבה, יערות הכרמל לא פוחדים מסיגריות של מטיילים מטומטמים וסיביר נראית כמו המשרפות באושוויץ.

במקום השני: אנה ארונוב. אם לא הפאלטה בגמר 'רוקדים', שם נמסה לראשונה, הייתה יכולה להתמודד על האתרוג כולל הפיטם/ה. היחידה שיכולה לרקוד צמוד עם רביבו וסמי הורי בלי להישרף.

ובמקום הראשון: קבלו את הדוגמנית שהקפיאה זרעונים חצופים שתכננו על הרגע הנכון וקיבלו הריון מאחד שעונה לשם ההזוי בבו קובו, הדוגמנית שמקררת לכם קיץ אחרי קיץ, הדוגמנית שתיפול בקרוב לעדשה של בוצ'צ'ו - מירי בוהדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully