וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ונינט במרדף

פיני אסקל

4.10.2006 / 1:47

המקום: קרית גת. הזמן: יום כיפור. המגה-מגה מגה-אייטם: מישהו חתך לג'יפ של יודה את הגלגלים, אז הוא ונינה החליטו לעשות חוק וסדר

יודה לוי ונינט טייב עברו את הצום די בקלות, עד שמספר ילדים קראו להם להגיע מהר לחניה של ביתו של חנן טייב, אחיה הבכור של נינה. הסיבה: הוציאו ליודה את האוויר משלושה גלגלים של הג'יפ, ביניהם גלגל אחד חתוך. יודה ונינה פתחו במרדף אחרי החשוד.

יום כיפור, 4 וחצי אחר-הצהרים. "יהודה ונינט כאן!" - זעקות היסטריות של כמה ילדים חותכות את שלוותה של קרית-גת. אחרי כמה שניות הגיעו למקום ארבעה בני אדם - נינה, מרסל האם, סופי האחות ויודה. מקורות תיארו את הזוג כך: נינה נראתה כאילו העיפו אותה מהמיטה, עם קוקו קטן, בתוך שרוואל לבן, גופיה ונעלי בית; ויודה, גם הוא בנעלי בית, חבש בכובע קסקט ולבש מכנסי ברמודה.

"אני עצבני, תעזבו אותי"

יודה לוי הבין שפינצ'רו לו את הגלגלים בג'יפ השחור, ועל פי מקורות - בעט בכעס באחד הגלגלים וחזר על אותה הקללה כמה פעמים. נינה חיבקה אותו וניסתה להרגיע אותו. בינתיים מספר ילדים התקרבו לעבר השניים. אז יודה סינן לעברם משהו בסגנון: "לא עכשיו, אני עצבני, לכו מפה, תעזבו אותי".

לפתע אחד הילדים הפנה אצבע מאשימה כלפי ילד אחר והמרדף התחיל. יודה ונינה, בהליכה מהירה, עלו לעבר שכונת 'הזרע' - כך נקראת שכונה ענייה במיוחד בקרית-גת - כדי לתפוס את המבוקש. עד כמה שידוע לנו, ללא הצלחה.

נינה: הוציאו אוויר משלושה גלגלים

כשיצא הצום, נראתה סופי טייב מגיעה למקום עם אחיה אייל כדי להראות לו את הנזק. חנן ואייל טייב - ביחד עם יודה - תיקנו את הגלגלים. יודה נתן גז ונסע עם הג'יפ לעבר האופק.

- נינה, בקשר לג'יפ.
- "באמת שאין לי מה להגיד. ההתנהגות הזאת לא ראויה לתגובה".
- מה קרה שם?
- "הורידו את האוויר לשלושה גלגלים, סידרנו את זה ועכשיו הכל בסדר".

זוהר יעקובסון, הסוכנת של יהודה לוי, סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully