וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: האם יש למאיה בוסקילה אח?

פיני אסקל

30.9.2006 / 2:36

מי זו מנשה רוקאווי? האם יש למאיה בוסקילה אח? למה ג' יפית עושה ג'וגינג עם תינוק? איזה רחוב יש לאיילת זורר? ומי קפצה לקנטינה? לכל שאלה יש תשובה, עמוק עמוק באדמה

רצינו לאחל לכם צום קל, אבל לא כולכם צמים, אז לא צריך. אז נאחל צום קל לנינט. למרות שבניגוד לשנה שעברה, היא לא ממש צריכה. אגב, זה היה פרגון, למרות שלא צריכים.

מה שכן צריך, זה לבקש סליחה מכל אותם הפרסונות שחטפו נון-אייטמים, בין אם הם מגה-סלבס או נון-סלבס - כולם היו בניי, כולם היו נוניי.

כולם עם גימל

שני, 10:00 בבוקר. וואלה! סלבס יורדת בפיג'מה לעשות שופינג בכיכר המדינה. פתאום היא נתקלת בג'יפית (פאק על הספייס בר!) - גימל יפית - עושה ג'וגינג בבגדי ספורט אופנתיים, עם מין מכשיר שמוצמד לה לגוף - כנראה מד דופק. אממה, תוך כדי הג'וגינג, היא דוחפת את עגלת התינוק של הנכד שלה.

גימל, באמא'שלי זה לא כדאי.

אבניבי עוקר שן

שני, מרפאת השיניים של בית-החולים אסותא (שם נולדה וואלה! סלבס). י' כהן (מוכר גם בשם יזהר) יוצא נפוח אחרי עקירת שן. בטח הוא דיבר אחר-כך בשפת הב'.

אגב, כמה שנים לפני המקרה, יצא עוד תימני בשם י' כהן (מוכר גם בשם דנה) מהאולם של פרנק נף. היא דווקא יצאה משם נפוחה כטווס. אולי בגלל הנוצות, אולי בגלל הלחן של צביקה פיק.

חני נחמיאס לא בחדר

עוד יום שני, הפעם בהופעת הבכורה של סקעת. חני נחמיאס, סוג של מלכת ילדים עם טוויסט בלי בגדים לפני 30 שנה, יושבת בשורה 11. פתאום היא קולטת בשורה 5 את משה קפטן עם יובל כספין, סוג של מסיבמבה עם משקפי הארי פוטר. אז היא התקשרה כדי להגיד היי הכי בהתלהבות.

וואלה! סלבס שומעת כאן שאפשר לפעמים להוציא את חני מהחדר אבל אי אפשר להוציא את החדר מחני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רחוב איילת זורר

קבלו נון-אייטם בעקבות הגילויים החדשים לפיהם רחוב יהודה הלוי יכול להיראות בטעות אנוש כמו רחוב יהודה לוי, אם מוחקים את האות ה'. זה גאוני, תשאלו את המתחרים (בעצם עזבו).

הידעתם? פעם ברחוב איילת זורר היה שלט 'אילת זורר' (בכתיב חסר). ואז בא ילד ומחק את המילה 'זורר'. נחשו מה יצא.

מנשה רוקאווי, נעים להכיר

בטי רוקאווי הצטלמה לקליפ של הזמרת שיר בובליל. עזבו את העובדה שבטי התחילה לטפטף דמעות, ועזבו את העובדה שהיא אמרה למאפרת שהיא נראית הכי בני ברק. וסורו לנון-אייטם הבא, כמו שאומרים קולגות נטולות:

בטי נוזפת בכלבה שלה לצאת מסט הצילומים ואז מסתבר שלכלבה קוראים מנשה. כאילו, ברור שרוקאווי.

האקססוריז של בוסקילה

תמיר בוסקילה, אחד שבאמת אין לנו מושג מי זה (אבל מסתבר ששיחק גם באלופה וגם בטלנובלה בע"מ), עובד כמוכר בחנות האקססוריז בחנות 'קסטרו' שבסנטר (איך אפשר בלי מעוז הנון-אייטמים קינג ג'ורג', אה?).

אחר כך לך תגיד שאין לך אחות (נניח, מאיה?)

קרדיטים: דן תומר האלמותי וכמובן אדם סרור, כפרה עליו, שמשום מה בטוח שביום כיפור יש לו חופש. פחחח.

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה (ותפסיקו לשלוח לנו מכתבים בנוסח 'אבל עדיין יש שם בדיחות', בסדר? אנחנו יודעים): שישי בלילה. נורית הירש באה לקנטינה - זה ממש מרגש, אפילו כיף, אבל גם אומר שצריך להחליף מקום. דחוף. צום קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully