וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמירה ירדני vs בן כספית

הבוסית של 'טדי הפקות' ביקשה מעופר נמרודי לפטר את העיתונאי אחרי הדברים הקשים שכתב על ג'קו אייזנברג, המיוצג אצלה

טמירה ירדני המליצה למו"ל מעריב, עופר נמרודי, לפטר לאלתר את העיתונאי בן כספית. זאת בעקבות המאמר מזמין הריקושטים שכתב בן כספית כנגד ג'קו אייזנברג, זוכה 'כוכב נולד', המיוצג ב'טדי הפקות' שבבעלות ירדני.

הדברים נאמרו בעת שיחה פרטית שקיימה ירדני עם נמרודי ביום רביעי, במהלך ההכנות לטקס אנשי השנה, ונקלטה היטב באוזני עדי שמיעה. נמרודי ביטל את דבריה.

למי שלא ממש היה בכדור הארץ בימים האחרונים, כספית הגדיר את אייזנברג בתור "איש עלוב", "רפש", "גם ביום טוב לא שווה את קצה ציפורן הזרת של רב סרן תומר בוהדנה (קצין צה"ל שנפצע קשה במלחמת לבנון - א"ס) והחברים שלו", בעקבות העובדה שג'קו לא מוכן להחזיק נשק ביד מטעמים פציפיסטים.

ירדני: ג'קו לא השתמט מצה"ל

בתגובה ארוכה ומנומקת, מסרה טמירה ירדני לוואלה!, כי "עניין הפיטורים נאמר בבדיחות הדעת, אך לעומת זאת כולנו היינו ממש בהלם מהכתבה המתלהמת והפופוליסטית שנכתבה. אף אחד לא עומד מאחורי הדברים שנאמרו על ידי ג'קו, אך אנחנו בהחלט עומדים מאחורי האיש.

"העניין הוא", הוסיפה ירדני, "שהכתבה היתה לא מבוססת מבחינת העובדות - ג'קו לא השתמט מהצבא כמו שנכתב; הוא הלך לבק"ום וביקש להתגייס ללהקה צבאית והסביר שאביו נהרג מפעולת איבה וטרור, אך בצה"ל לא רצו לגייסו ללהקה ושיחררו אותו עם פרופיל 97. ג'קו ממש לא מטיף להשתמטות כמו שכתב בן כספית.

"העובדות לא נכונות בכלל וחבל", סיכמה ירדני, "אני, באופן אישי, נורא הערכתי את בן כספית, אבל אחרי הכתבה המתלהמת הזו הבנתי שהכל מילים מילים מילים".

בתגובה לדברים שאמרה ירדני, אמר בן כספית, "למה שאני אגיב על כל הטיפשות שהאישה הזאת אומרת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully