וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב שנייה

פיני אסקל

20.9.2006 / 4:22

המגזין 'פנאי פלוס' בחר את 50 היפים והנכונים של השנה. לא תאמינו: נינה הודחה מכס המלוכה. מהפך בביצת הסלבס או סתם שנה רעה? יום אחד נכתוב על זה, אבל בינתיים קבלו את הפרשנות שלנו לרשימה

טוב, אז נינה כבר לא הכי יפה ונכונה על פי פנאי פלוס, אבל גם אין לנו בעיה עם בר רפאלי במקום הראשון.

עכשיו קבלו את הפרשנות - הכי יפה והכי נכונה וגם עם הכי הרבה עומק, ברור - של וואלה! סלבס, למצעד האנושי הזה, כולל שערוריית המרד בנינה, הבחירה בנערת דיקפריו, והתייחסות לעוד כמה שמות בולטים ברשימה ואפילו לכאלו שלא זכו לפריבילגיה.

הנפילה הגדולה: נינט ויב"ז

* נינט טייב עשתה השנה הכל נכון: היא הזדווגה עם יודה לוי, הוציאה דיסק וקיבלה זהב, עשתה פוני והורידה אותו מהר, ונתנה ראיונות אצל הכתבים הכי מלטפים בתעשייה (היינו אומרים 'כתבי חצר', אבל לא בא לנו להסתכסך). ובכל זאת, נינה ירדה למקום השני ברשימה. אל דאגה, זה פנצ'ר בדרך - נינה תמתג את עצמה כ...מותג גם בשנתיים הבאות. לפחות.

* יב"ז זה סיפור אחר: החתונה והליחשושים על הריון או לא הריון, הפכה אותה לסוג של דודה, כנראה מבחירה, והוציאו אותה מהרשימה אחרי שדורגה במקום השביעי אשתקד. יב"ז גם עזבה (מרצון?) את 'פוקס' לטובת חסה טרייה יותר - אסתי גינזבורג (מקום 25!). החופש של יב"ז הוא סוג של שיחת יחסינו לאן. בשנים האחרונות, יב"ז בעיקר ביזתה את עצמה בטקסי יופי או שירה או בתפקיד דנה בלום. ומכאן אפשר רק להיות דצה. אם לא יבוא הבייבי, אולי תתקמבק בשנה הבאה.

עוד סטטיסטיקה: הרביעייה הסודית, הבועה והמספר הנוסף

* ריבוע הקסם של נינה-יודה-אפרת-רן מופיע על כל צלעותיו ברשימת ה-50. אבל בעוד נינה (מקום 2), יודה (4) ורן (5) נמצאים בקרם דה-לה-קרם, מוצאת את עצמה הנפגעת בוימולד רק במקום ה-18.

* שלושת השחקנים הראשיים (והמוכרים) של 'סרט של איתן פוקס: הבועה' - ג'ו סוויד (14), דניאלה וירצר (21) ואוהד קנולר (31) - מופיעים ברשימה, כמו גם התסריטאי ובן הזוג של פוקס, גל אוחובסקי (38). מה, איתן פוקס לא נחשב? לא יפה.

* המלחמה עשתה את שלה: צבי יחזקאלי (9), האיש של הערבים, התברג בעשירייה הראשונה כדי לעשות לכן ילד. בשביל האיזון, קבלו את יונית לוי (10) כדי לסגור את העשירייה מבחינה אקטואלית.

* נעים לגלות שבמקרה של קרן פלס (24), הגולם לא קם על יוצרו. פלס מקדימה גם את סקעת (28) וגם את מירי מסיקה (כלל לא ברשימה), לשניהם תרמה חומרים לאלבומיהם. זה משמח.

* המספר הנוסף: ג'קו אייזנברג במקום ה-50, פחות משבועיים אחרי שזכה בכוכב נולד. אין תגובה.

נאמ-בר וואן

ובמקום הראשון (סטגדם): בר רפאלי. אמנם טרם חלפה שנת נחיתת האונס של פיק-אפ, אבל אם ליאונרדו דיקפריו חושב שהיא היפה והנכונה בשבילו, מי אנחנו שנדבר?

בקיצור, אתם יודעים מה המשמעות של שתיקה רועמת? קבלו אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully