וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון מגרשת

שירות וואלה! סלבס

14.9.2006 / 4:00

יוסטון, יש לנו בעיה: גילינו שאת עושה סוף לבובי בראון. עכשיו אוסמה בן-לאדן כבר לא צריך לרצוח בעל - הוא יכול פשוט להרים טלפון

וויטני יוסטון ובעלה בובי בראון מתגרשים אחרי 14 שנות נישואין. ב-AP מדווחים, כי יוסטון מילאה טפסי בקשה לגירושין. ננסי סלצר, הדוברת של יוסטון, סירבה לחשוף פרטים נוספים ומסרה כי הזמרת אינה מעוניינת להגיב. "אני יכולה רק לאשר שהיא מילאה בקשה לגירושין", אמרה סלצר אתמול.

לזוג יש ילדה בת 13 בשם בובי קריסטינה (רגע, כשוויטני קוראת לבובי, מי מגיע?).

כבר כשנישאו ב-92', אמרו רבים שהם לא מתאימים – וויטני הייתה כוכבת עדינה ונוצצת, ואילו בובי היה זמר R&B מחוספס בעל תדמית של המיץ של הזבל. אבל ככל שהשנים חלפו היה כבר קשה לקבוע מי יותר טראבלמייקר. בראון נעצר מספר פעמים על סמים ואלכוהול; וגם הסמים שוויטני נאבקה בהם, יצרו תדמית שלילית. השניים ביחד היו חלומו הרטוב של כל עורך מדור רכילות. "קראק זה וואק (=חרא)", אמרה יוסטון בשנת 2002 בראיון בו הודתה בשימוש בסמים האחרים שאינם מתחרזים עם "דונלד דאק".

השניים נפרדו כבר בעבר, אבל המשיכו להיות נשואים, למרות שמועות וספקולציות רבות. מוקדם יותר השנה, השמועות על פרידה גברו. האחות חסרת הטאקט של בראון, טענה שוויטני הייתה מכורה לקראק ואף סיפקה תמונות מפלילות. לאחרונה וויטני מנסה לנקות את תדמיתה הבעייתית ואף עובדת על אלבום – הראשון מאז 2002. זו כנראה הסיבה שהיא קצה בחיים עם בראון.

לאחרונה נחשף, כי מנהיג אל-קאעידה, אוסמה בן-לאדן, סיפר לגיישה שלו, כי הוא רוה לרצוח את בובי בראון כדי להגיע לליבה של יוסטון. וואלה! סלבס מקדישה לתימני את השיר: 'אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully