וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי לוי טופלס

5.9.2006 / 8:54

הדוגמנית מגלה טפח ומכסה טפחיים: היא אמנם הסכימה להצטלם טופלס לקמפיין, אבל פרצה בצעקות כשהבינה שרוצים לעשות על זה מייקינג-אוף

מירי לוי, הדוגמנית הפרטית של פבלו רוזנברג, הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה של 'פיקס'. חלק מהצילומים כללו עירום חלקי - טופלס - כשרק השיער שלה מסתיר את החזה. עד כאן הכל סבבה, במיוחד לאור העובדה שלוי הצטלמה כבר בעירום כשגופה מכוסה בפקקים בלבד.

בשלב מסוים נזכרו במשרד הפרסום 'אליקים-הרמן' שמותר להם על פי החוזה לעשות סרטון מייקינג-אוף של הקמפיין. על פי מקורות, מירי לוי נלחצה שבמייקינג-אוף יראו לה את הציצים, אז היא התחילה לצעוק על כל העולם שאין מצב.

בסוף הגיעה פשרה מאכזבת: המייקינג-אוף יצולם בלי החלק של הטופלס, אז אם לא קוראים לכם פבלו - לא תראו את החזה של מירי. אבל יש נחמה: לצד לוי מצטלמת דוגמנית נוספת שדווקא כן תשתתף במייקינג-אוף. כולל הטופלס.

"בחו"ל יותר קל להצטלם בעירום"

ארז מאליקים-הרמן, מסר בתגובה לוואלה! סלבס: "כל דוגמנית מגיעה לפסגת מתח בשלב כלשהו של הצילומים. אחת התמונות בקמפיין כוללות צילום ללא חזייה, כששיער מסתיר חלקית את החזה. אז בקטע הזה היא לא הסכימה שנצלם".

- מירי לוי, פקוקה אך חסודה?
- "אה, יצא כבר הקמפיין? גם אתה לא היית רוצה שיצלמו אותך בלי חלק תחתון, נכון?"
- מדובר כאן בחלק עליון.
- "כן, אבל לך אין מה להסתיר בחלק העליון".
- (שתיקה מביכה)
- "בכל אופן, לא הייתי מוכנה שהמצלמות על הסט יפעלו בזמן שאני מסתובבת בלי חזייה. בתמונות שצילמו לקמפיין ישבתי בתנוחות מסוימות והחזה הוסתר על ידי השיער, אז לא הייתה בעיה. אבל ברגע שאני מסתובבת על הסט בלי חזייה, אפשר לקלוט דברים שאני לא מוכנה שיראו. אני חושבת שזה הגיוני. זה לא אתר פורנו".
- הדוגמנית שאיתך מאמינה בשיתוף קבצים.
- "היא דוגמנית זרה. אני חושבת שלה זה יותר קל להצטלם במקום שאף אחד לא מכיר אותה. זה כמו שאני אלך להצטלם בארץ זרה נראה לי שיהיה לי יותר קל להצטלם בעירום".

יאללה, שמישהו ירים את הכפפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully