וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דנה הזונה הזו"

3.9.2006 / 12:47

כך התבטאה הבת של אודטה, באוזני בעלה, כלפי דנה דבורין. כל הילדים - מתקופת עודד מנשה ועד ימי תום אבני - המומים

דנה זיקרי, הבת של אודטה שוורץ, הגיעה בשבוע שעבר עם שני ילדיה לפרימיירה של הצגת הילדים 'טולי בלבולי' בכיכובה של נסיכת הילדים דנה דבורין. איך שנכנסה זיקרי (להלן: אודטה-ג'וניור או אומלטה-ג'וניור, תלוי בחשק) למקום, החלו הצלמים דפקו לה פלאשים בעיניים. בהתחלה אודטה-ג'וניור ביקשה מהם לחדול, אבל אחרי שהם הסבירו לה שזה תפקידם, היא הטיחה בהם מטח קללות וצעקות.

מרוב ייאוש, נכנסה אודטה-ג'וניור לתוך המתחם, תפסה פינה שקטה ועל פי עדי שמיעה&ראיה, הרימה אומלטה-ג'וניור טלפון לבעלה ואמרה לו - שימו לב: "דנה (דבורין - א"ס) הזונה הזו... אם היא הייתה אומרת שיהיו פה צלמים, לא הייתי באה". מה יותר אאוץ' ממגה-אאוץ'?

אודטה מסנגרת על הבת: "היא חוותה זאת כאונס"

אודטה, בשם אודטה-ג'וניור, מסרה את תגובתה הארוכה:

"1. מיחסי הציבור לא נמסר לנו כי זו הצגת בכורה, כי אם כן דנה הייתה בוחרת שלא להגיע. המילים שבהן השתמשה אשת יחסי הציבור הן 'הצגה מיוחדת'.

2. היא הייתה עם שני ילדיה - כשאחד הוא בן שנתיים והשני פחות משנה - וביקשה יפה ובאדיבות מהצלמים שלא לצלם אותה. כשסירבו, היא פשוט ברחה משם, ואחריה עטה עדה של צלמים שרדפו אחריה כמו מטורפים. השיא של השיאים נפרץ כשאחד הצלמים בחוצפה שלא תתואר כרע ברך וצילם אותה כשהוא במזיד ובכוונה מתכוון לתפוס תמונה של מה שיש מתחת לחצאית, ואז אמר לה בחיוך של ניצחון: 'מגיע לך. תלמדי לא לברוח מהצלמים', כאילו זו חובה להצטלם. היא הוטרדה מינית ואפשר להגיש אפילו תלונה במשטרה. היא ביקשה יפה שלא יצלמו אותה.

3. לגבי מה שנאמר היא לא התבטאה מעולם נגד דנה. כל ההתבטאויות היו על מנת לבטא את מרי ליבה כנגד הצלמים. היא חוותה זאת כאונס ומשם התגובה מובנת".

דבורין: "נורא צר לי בשבילה"

- דנה, אני לא רוצה להיות זונה, אבל...
- "שיהיה לה לבריאות, שיהיה לה רק בהצלחה. אני לא חושבת שהתגובה שלי רלוונטית בעניין. אני חושבת שההתנהגות שלה זו ההתנהגות שלה ואני לא אחראית לכך. נורא צר לי לשמוע על כך, אבל אני מאמינה שאם אתה מקבל הזמנה ממשרד יחסי ציבור, אז אתה מבין שזה אירוע שיהיו בו גם צלמים. ואם היא לא הבינה זאת - אז נורא צר לי בשבילה".

וואלה! סלבס רגילה לסגור אייטם בשורת וואלה! סלבס, אבל אין פה מקום לציניות. אז תרגיעו, זונות [זה למשל, התפלק].


* בהכנת הידיעה סייע בוצ'צ'ו בוצ'צ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully