וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל פרימדונה

31.8.2006 / 9:20

גם יואב אליאסי מודה שהיה קצת פרימדונה, במהלך משחקי-הכוח שניהל נגד מלון ומועדון באילת. אבל אחרי מה שלטענתו עשו לו - הוא חושב שזה מוצדק

קבלו מגה-אייטם על צלליות, קטינות וקונדומים, שיגרום למעורבים בפרשה לזוז באי-נוחות על הכיסא.

הצל, הלא הוא יואב אליאסי, הגיע למלון המלך שלמה, כחלק מבארטר - במקום שהמלון ישלם לו כסף על הופעה, הוא מקבל לינה של מספר לילות בחינם במלון. אממה, הצל חשב על סוויטה, לא על חדר - אמנם משודרג אבל רגיל.

אז הוא התבאס וירד ללובי. על פי מקורות, הוא הפגין בלובי חוסר שביעות רצון בולטת (הצל קורא לזה 'תרגיל הפרימדונה' - א"ס), כדי שמישהו יגיע וישאל אותו מה הבעיה - מה שבפועל לא ממש קרה.

אין קטינות? אז אין הופעה

ביום של ההופעה, הגיע הצל למועדון הפלטיניום, שם תוכנן להופיע ב-2 לפנות בוקר, כדי למלא את חלקו בבארטר. שוב אממה, הבעיה של השומר בכניסה הייתה שתי קטינות שהגיעו עם הצל. ואז החל חלקה השני של הסאגה.

הצל איים באוזני נציגי מלון המלך שלמה, כי אם הקטינות לא יורשו להיכנס - אין הופעה. השיבו נציגי המלון בנונשלנט ש"אם אתה לא תופיע, קח את הדברים שלך מהמלון וחפש לך מקום אחר לישון בו הלילה".

שיחות עם האמרגן של הצל, הצליחו לרכך אותו, ובסופו של דבר הצל עלה להופיע ב-3 וחצי לפנות בוקר.

תגובת הצל (ארוכה, אבל שווה)

* לגבי ההסכם ותרגיל הפרימדונה, אמר הצל לוואלה! סלבס:

"סגרתי את ההופעה תמורת שבוע במלון עם חברים. אמרתי שאני רוצה סוויטה והם אמרו שאין בעיה. כשהגעתי, אמרו שאין סוויטות ושמו אותי בחדר שבושה אפילו לתת אותו לשרת. היה בו ריח של עובש וקונדומים במרפסת, אז יצאתי בעצבים ועשיתי את תרגיל הפרימדונה שלי".

* לגבי עניין הקטינות במועדון, סיפר הצל:

"כשהגעתי למועדון, ראיתי שהם לא רוצים להכניס 4 מעריצים שהגיעו במיוחד להופעה שלי - והמעריצים זה הדבר הכי חשוב לי - אז אמרתי להם שיכניסו אותם ושהם על אחריותי. הם לא הסכימו, אז איימתי שאני עוזב את המקום. בסוף הם הסכימו והופעתי, אבל זה ממש היה יחס מזלזל".

* לצל יש הסבר הגיוני, מדוע כל זה קרה - קונספירציה פנימית במלון:

"אחרי זה, התקשר אלי מנהל המועדון, התנצל ואמר שנפלתי קורבן למלחמת כוחות של העובדים הנוכחיים נגדו. מכיוון שהוא מנהל חדש - והם מוחים נגד פיטוריו של המנהל הקודם - הם מנסים לעשות הכל בשביל להרוס לו על מנת שיחזירו את המנהל הישן".

החדר עובר טיפול וניקיון כל יום"

תגובת מנהל מועדון הפלטיניום: "נסגר עם הצל בארטר של נופש במלון לו, לאחיו ולכל מי שליווה אותו ואכן הברטר קוים. המלון נתן לו ולחבריו חדרים נקיים.

* לגבי הטענות שהיה בחדר ריח עובש וקונדומים על הרצפה: "הרי שזה ממש מגוחך, מכיוון שמלון 5 כוכבים שמכבד את עצמו לא ירשה מצב שכזה והחדר עובר טיפול וניקיון כל יום ועובר בדיקה יסודית של מנהלת המשק של המלון לפני שכל אורח נכנס לחדרו".

* לגבי עניין הקטינות שרצה להכניס הצל להופעה שלו: "למועדון הפלטיניום יש כללים מאוד ברורים לגבי גיל הכניסה למועדון וזה לא משנה מי הוא אותו אדם. אפילו אם זה מקורב למנהלים של המקום או של רשת ישרוטל, עדיין למועדון לא נכנסים קטינים בטח ובטח לא נערות בנות 15. אני לא מתכוון להיות אחראי למקרה שבו תיכנס קטינה למועדון ותשתה אלכוהול".

"למועדון שלנו מגיעים כל שבוע אומנים להופיע ואנחנו מכבדים את כולם ועד היום לא הייתה לנו שום תלונה מאף אומן".

יוסי, מנהל יחסי הציבור של מלון 'המלך שלמה', סירב להגיב לדבריו של הצל יואב אליאסי, כמו גם לשאלות וואלה! סלבס בכל מה שקשור לענין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully