וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: שיר של ערן צור

פיני אסקל

26.8.2006 / 3:04

איך חתול מתאבד, שיר של ערן צור, מכנסיים של אש"פ, משחק טאקי ונעלי קרוקס, מוצאים את עצמם זה לצד זה באוטו של חברה קדישא? ומה הקשר לוואלה! ברנז'ה? ולווט אנדרגראונד, כנסי כנסי

לוואלה! סלבס יש הרבה אחיות - וואלות! גדולות, וואלות! בינוניות, וואלות! קטנות. אבל האהובה מכולן היא האחות התאומה, וואלה! ברנז'ה (יצאה כמה דקות אחרי).

אז החלטנו בדסק הצנוע שלנו לפרגן גם כמה נון-אייטמים ברנז'איים לכבוד האידיליה המשפחתית.

אגב, שיהיה ברור: זה לא אומר שאין לנו כאן גם נון-אייטמים על סלבס, כן? הם תמיד יהיו הלחם והחמאה שלנו.

חתול נולד 4

חמישי, אחה"צ. 2:54:06 שעות לחצי הגמר הראשון הגדול של כוכב נולד 4. רפאל מירילא ומאיה רוטמן מצליחים להתגבר על הלחץ, אבל החתול של גל הסטייליסט לא ממש מצליח.

הדבר הבא שאנשים בסביבה הצליחו לתאר, זה חתול עושה קמיקאזה דרך החלון לרצפת החניון.

אם זה היה כוכב נולד 9, הייתה לכם הלוויה.

עץ או פאלי

הזמן: יום רביעי. המקום: קפה ברזילי. האירוע: מסיבת גייז-גזיות, כמובן. הנון-אייטם: מיכל עומדת בפינה אחת עם בעלה אספ אמדורסקית. אמיר (3.14) גוטמן עומד בפינה שנייה. ג'ייסון דנינו (ג'דה) הולט ניצב בפינה שלישית. וואלה! סלבס מתצפתת בפינה אחרונה.

אוקיי, הבנו שיש 4 צדדים למטבע. אז שמישהו יבחר כבר עץ או פאלי.

הרמזור של יעקב הכי מאיר

שלישי, לפנות ערב. מאיר סוויסה, כוכב עולה בבית הקברות, מתהלך בקינג ג'ורג' מכיוון דיזינגוף (מאיר) בואכה הגן (מאיר). הוא חולף על פני האוזן השלישית ונעצר לפני מעבר החציה של שדרות בן ציון.

הוא נתקל בבדחן יעקב כהן ולוחץ את ידו (שלא כמו נתן נתנזון, ראו קישור - פ"א). אבל במקום שיהיה לו אופי להמשיך בדרך בה בחר - כשהרמזור מחליף צבע - סוויסה משנה כיוון וזורם עם יעקב. טאקי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רוגלך ברנז'אי

קבלו נון-אייטם קפה ומאפה, הכי ברנז'אי. הזמן: שישי בצהרים. המקום: קינג ג'ורג', שהופך לאט אבל בטוח להיות רמת-החייל של הנון-אייטמים. ולסיבה לשמה התכנסנו: רוגל אלפר הולך בקרוקס בצבע בז'.

אשכרה: הכי עממי = הכי לא מוסף הארץ.

חשיפה של רונן ברגמן

ענת הראל, קבלי תחקיר מיוחד:

רונן ברגמן, בנזוגך - שנוהג לצאת מביתו עם חולצות צמודות כקונדום משומן ולהגיש תחקירים איכותיים - הגיע ליומולדת של העיתונאי אבנר ברנהיימר. הלוק של פלג גופו התחתון: מכנסיים בצבע אש"פ - פסים ירוקים ואדומים. אפילו יאסר הפסיק עם המנהג הזה.

תמונה אימפרסיוניסטית/ ערן צור

שישי בצהרים, וואלה! סלבס קולטת את ערן צור ומנסה לכתוב את החוויה בסגנון האופייני לו:

"לעיניו משקפיים של שמש/ לראשו כובע דמוי עור נחש ארסי; על הבר בלנדוור/ אווירה ממושקפת של קפה נובו-ערסי".

והנה התרגום לעברית:

ערן צור יושב על הבר בקפה לנדוור, עם משקפי שמש וכובע דמוי עור נחש.

קרדיטים: אדם סרור ודן תומר חדי-העיניים, עושים לכם את החיים הרבה יותר נחמדים משבת לשבת. לא צריך כדורגל, לא צריך ים, בואו לבית קברות, יהיה סבבה.

ולסיום בדיחה כמו שפעם היה בציפורה: ***הוט הוט הוט***, יעני ***חם חם חם***. כוכב 'מכל הבנות בעולם' יושב עם תסריטאי 'האלופה' בבראסרי - הכי מפגש שג"ש. עדי מבני ברק בטח הייתה אומרת על זה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully