וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבית פסי נפתחת

25.8.2006 / 9:20

הטבחית המאממת של כוכב נולד, חשבה שהיא קצת חסומה מבפנים. אז רגע לפני חצי הגמר, היא קפצה למתקשרת שתפתח לה את הצ'אקרות מכל הכיוונים

זהבית פסי תתמודד היום בחצי הגמר השני של כוכב נולד. כבר עכשיו יש לה יתרון קטן על פני ג'קו ופיניה, אחרי שהלכה לאריאן לב, המתקשרת של מדונה, כדי לפתוח צ'אקרה או שתיים.

לפני יומיים, הגיעה פסי למתקשרת כדי להוציא החוצה את האני של עצמה. על פי מקורות, פסי הייתה מוטרדת מהעובדה שהיא לא מצליחה לבטא את עצמה, בעיקר מכיוון שגם השופטים הבחינו בבעיה, אפילו מרגול. אז היא החליטה להיות ההפך מפסי-בית והגיעה בשושו תוך כדי שהיא נוקטת בכל אמצעי זהירות, שלא יתקלו בה מעריצים ויזהו אותה.

- פסי, פסט...
- "אני לא יודעת על מה אתה מדבר. מה הכוונה, כאילו מתקשרת עם המתים?"
- הוליסטית.
- "אין לי מושג על מה מדובר. אף פעם לא שמעתי את השם הזה ואף פעם לא הייתי שם".

וואלה! סלבס הפסי-כית

בדרך כלל וואלה! סלבס לא מפרסמת אייטמים בהם הסלב מכחיש כל כך, אבל אחרי בדיקה חוזרת עם המקורות שאישרו סופית את העניין ומכיוון שאנחנו מפרגנים בני מפרגנים - ניסינו שוב.

- פסי, ווי קאם אין פיס.
- "די, אולי תפסיק לחפור לי? רד מזה. אני לא מבינה מה נדבקת לזה. אני אומרת לך שלא הייתי שם. וגם אם כן - מה אני צריכה להתבייש. אני אף פעם לא מתביישת בדברים שעשיתי. אני לא מבינה את מי זה מעניין".
- אז את לא מודה?
- "אין מה להודות, לא הייתי. אין לי מושג מה זה המקום הזה ומי זו הבחורה הזו. ודי, רד מזה, זה לא מעניין אם הייתי או לא. תעשה לי טובה - רד ממני ותפסיק לחפור".

ואחרי השיחה הזו - וואלה! סלבס בקטע של גירוש נשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully