וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן בשינקין

24.8.2006 / 11:17

דאבל אייטם על הגאווה ההוליוודית שלנו - רק אתמול הגיעה לביקור פרטי בישראל (יש תמונות) וכבר קפצה לשופינג בשינקין. וגם: יש לה חבר חדש, תאכלו את הלב

רק אתמול (רביעי) הראינו לכם את הציצים היפים של נטלי פורטמן בצרפת ופתאום היום היא מסתובבת לבושה בישראל.

הקירחת המהממת הגיעה אתמול לנתב"ג ובראיון נו-רא קצר לצוות של 'ערב טוב עם גיא פינס', היא אמרה בעברית ראויה להערכה: "באתי לביקור פרטי, אני לא רוצה להתראיין". כהרגלה, התמקמה בירושלים אצל חברים והלכה לישון.

הביצים של נטלי

הבוקר, הגיעה נטלי למסעדת 'אורנה ואלה' בשינקין. היא ישבה שם שעתיים עם חברה ופירקה ארוחת בוקר ישראלית - ביצים, גבינות ולחם. ואז הלכה, לא לפני שהשאירה "טיפ יפה", לדברי אנשים במסעדה.

אחר-כך המשיכה נטלי להסתובב בשינקין ונכנסה לחנות 'העין השלישית', שם הוציאה 200 שקל על חצאית פרחונית פלוס שמלה פרחונית אדומה במידה 36. אם ירצה השם, נראה אותה טופלס בגורדון.

החבר החדש של נטלי

ועכשיו לאייטם זוגי: לנטלי יש חבר חדש בשם ג'ושוע בל (וואלה! סלבס מעדיפה יהושע פעמון), כנר אמריקאי בעל בייבי פייס, אליבא דניו יורק דיילי ניוז. ביום ראשון נצפתה נטלי בקונצרט שלו, ואחר-כך הלכו השניים לארוחת ערב עם הוריה של פורטמן.

סיכום קצר לשבוע פורטמן: יום ראשון - קונצרט בניו-יורק. יום רביעי - הציצים של נטלי בוואלה! סלבס, והיא עצמה בנתב"ג. יום חמישי - נטלי בשינקין. פאק, נטלי, תסתכלי על המצב הכלכלי, נטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully