וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסמה בן-לאדן מאוהב

שירות וואלה! סלבס

22.8.2006 / 17:19

הטרוריסט מנהיג אל-קאעידה נחשף בספר של שפחת המין שלו לשעבר: מסתבר שהיה מאוהב בוויטני יוסטון ואף רצה לרצוח את בעלה

הטרוריסט אוסמה בן-לאדן היה - איך לומר - חם אש על הזמרת וויטני יוסטון, עד שחשב לעשות סוף לבעלה בובי בראון, כלומר לרצוח אותו. כך מדווח הניו יורק פוסט.

הגילוי הגיע דווקא מקולה בוף, משוררת וסופרת סודנית, שהייתה שפחת המין של בן-לאדן במשך ארבעה חודשים לפני כעשור. בוף, 37, שטענה כי בן-לאדן אנס אותה וכלא אותה בבית מלון מרוקני, אמרה שבן-לאדן לא היה מסוגל להפסיק לדבר על "ציפור השיר", למרות שלא היה שבע רצון משיריה.

בקטע מתוך ספרה הביוגרפי, 'יומנה של נערה אבודה', המתפרסם בהארפר'ז בזאר, כותבת בוף: "אוסמה אמר, כי וויטני יוסטון היא האישה היפה ביותר שראה. הוא לא הפסיק לספר שיש לו משיכה עזה ליוסטון, למרות שחשב שהמוזיקה מרושעת. הוא אף חשב לקנות לה אחוזה".

על פי ספרה של בוף, הטרוריסט התימני טען כי היא בכלל איסלמית, שעברה שטיפת מוח על ידי התרבות האמריקאית ובעלה בובי בראון. הוא החליט להפוך אותה לאחת מנשותיו ודיבר בשלוות נפש על חיסולו של בובי בראון, בעלה של יוסטון.

בוף טוענת, כי סדרות הטלוויזיה האהובות על הטרוריסט הן 'שנות הקסם', 'מקגיוור' ו'מיאמי וייס'; ואף חושפת כי ניתן למצוא במזוודה של בן-לאדן גם תמונות של יוסטון ממגזינים ואפילו כמה עותקים של פלייבוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully