וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז'י ננזף

22.8.2006 / 8:56

נהגו לשעבר של השר הרצוג הטיח בו דברים קשים: "שקרן", "הבטחת שתסדר לי עבודה", "איך עבדת עלי?". קבלו את שתי הגרסאות

בשישי שעבר יצא שר התיירות יצחק הרצוג, מישיבת מפלגת העבודה בשכונת התקווה. לפתע ניגש אליו בחור בשם איציק. שר התיירות זיהה את איציק, כמי שהיה בעבר הנהג שלו והיום מסיע את השר איתן כבל. אבל השר לא ציפה למטח ההאשמות שנשמע מגרונו של איציק בערך כך: "שקרן! איך עבדת עלי? הבטחת לי שתסדר אותי! הבטחת שתסדר לי עבודה בחברת חשמל!" לבסוף, הרגיעו הנוכחים במקום את איציק ולקחו אותו משם.

מלשכת שר התיירות מסרו בתגובה: "עם תום תקופת הבחירות לפריימריס במפלגת העבודה, נפרד השר הרצוג מאיציק ואף צייד אותו במכתב המלצה. לשר הרצוג לא ידוע אם הנ"ל עבר בהצלחה את מבחני המיונים של חברת החשמל. ובכל אופן, הוא מנוע מלהתערב בהחלטות של חברות ממשלתיות באשר להעסקת העובדים. הדבר אף הובהר לאיציק". בהתייחס לאירוע עצמו, נמסר מלשכת שר התיירות, כי "אין לשפוט אדם בשעת כעסו ובכל מקרה, אנו מאחלים לאיציק בהצלחה בהמשך דרכו".

איציק: "בוז'י הבטיח לסדר לי עבודה"

היום איציק פוחד. כשהתקשרנו אליו לבקש תגובה, הוא חשש לדבר אחרי שחשב כי אנחנו מהשב"כ. "בתקופה שהיה שר השיכון עבדתי עם בוז'י", לוחץ איציק על הדוושה, "כשהעבודה פרשה מהממשלה, אמר לי בוז'י שכרגע אין לו כסף כדי להעסיק אותי. אחר כך, כשהתמודד לבחירות, הצעתי לו שיקח אותי ומכיוון שהסכום שהוצע לי היה 4000 (שקלים - א"ס) ברוטו - בוז'י הבטיח לצ'פר אותי ולסדר לי עבודה טובה בחברת חשמל".

"אחרי שנבחר בפריימריס, עזבתי את בוז'י והוא הבטיח שידאג לי", טוען איציק האוחז בתעודת הנדסאי, "עברתי את המבחנים בחברת חשמל אך הם כנראה לקחו מישהו אחר. אחרי שבוע דיברתי איתו והוא אמר לי לדבר עם העוזרת שלו כי אין לו זמן. אז דיברתי איתה וגם לה לא היה זמן בשבילי. מאז - בכל פעם שאני מתקשר - הם אומרים לי שאין להם זמן".

הסיפור שלנו מגיע לרגע השיא שלו. הגענו ליום שישי, 11 באוגוסט 2006. שר התיירות יוצא מהישיבה ונתקל באיציק שמוציא קיטור. בקצה השני של הקו, הוא עדיין נשמע כעוס: "כשראיתי אותו בישיבה, אמרתי לו מה אני חושב עליו - שהוא שקרן כי הבטיח לי. הוא מבחינתו הודה ואמר שהוא מנסה ולא מצליח. כשהוא טען שאני לא עוזר לעצמי, אמרתי לו: 'אתה הוא זה עם הקשרים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully