וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאריס לא מזדיינת

שירות וואלה! סלבס

6.8.2006 / 12:50

הילטון, שקלטת סקס בכיכובה הופצה באינטרנט, אמרה כי מתחילה להתנזר ממין. אה, והיא גם שכבה רק עם 2 גברים

פאריס הילטון, היורשת הכי בלונדינית בתבל, שנחרשה על ידי היורשים הכי יווניים בעולם, הודיעה כי היא עשתה הסבת מקצוע. הילטון החליטה להפסיק להיות שרמוטה. ולא סתם להפסיק – היא אפילו תתנזר ממין לחלוטין. בראיון למגזין הבריטי GQ היא התוודתה: "לא אקיים יחסי מין למשך שנה... אתנשק, אבל לא יותר מכך".

הילטון, שבנתה את פרסומה העולמי על קלטת הסקס הפיראטית בה צולמו היא והאקס שלה מקיימים יחסים בינלאומיים, הודיעה לעולם כי נמאס לה מבויפרנדז, והכחישה כי היא מנהלת אורח חיים מופקר. בסוכנויות הידיעות פורסם כי לטענתה, היא שכבה רק עם שני גברים בחייה (לא כולל כלבת הצ'יוואווה שלה), והיא מאוד ביישנית.

על קלטת הסקס עם הדאז שלה ריק סלומון, שהייתה להיט היסטרי בצרכניות האינטרנטיות, היא אמרה: "מעולם לא קיבלתי אגורה על זה. זה כסף מלוכלך והוא צריך לתת הכל לאיזה ארגון צדקה לאנשים שהתעללו בהם מינית או משהו כזה". כשנשאלה על אודות ראש הממשלה הבריטי, טוני בלייר, ענתה פאריס: "מי?... אה, כן... הוא כמו הנשיא שלכם. אני לא יודעת איך הוא נראה".

הילטון אמרה גם כי היא מזדהה עם הנסיכה דיאנה, שנהרגה בתאונה בעת שברחה מצלמי פפארצי שדלקו בעקבות מכוניתה. "הייתי במכוניות שניסו להתחמק מצלמי פפראצי שנסעו במהירות מטורפת, וזה היה נורא. אז אני מבינה את דיאנה ואת הבעיות שהיו לה", סיפרה פאריס.

הילטון סיפרה כי היא מקבלת כ-500 אלף דולר רק בשביל להפציע במסיבות ואירועים ברחבי העולם, מלאס וגאס ועד טוקיו. את ההופעה המשתלמת ביותר שלה היא דפקה באיזשהו אירוע באוסטריה, לא מזמן. "הייתי צריכה להגיד 'היי' ולהגיד להם מדוע אני אוהבת את אוסטריה כל כך... ולמה אני אוהבת את אוסטריה? בגלל שהם שילמו לי מיליון דולר כדי לנופף לקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully