וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו ובר נגמר?

31.7.2006 / 13:28

שמועות ברחבי הגלובוס: ג'יזל ודיקפריו של רפאלי מתקמבקים, כלומר אם זה נכון - הזוג שבכותרת כבר לא. רגע לפני חיפוש מועמד לעשות לבר פיק-אפ, האם מגיבה: בר וליאו לא נפרדו

רעידת אדמה גדולה - 9 בסולם א.ריכטר כזה - בהוליווד ובהוד השרון: [[לאונרדו דיקפריו]] וג'יזל בונשן עושים קולות של קאמבק. בר, טישיו?

לאונרדו דיקפריו, הוליוודי פוחז, וג'יזל, מנוש ברזילאי איכותי, היו בנתק ארוך ולא התראו מאז הפרידה שלהם בנובמבר האחרון. והנה ממש בימים האחרונים, כפי שפורסם ב-x17online.com, צולמו השניים במסעדה ב[[הוליווד]] כשהם עורכים שולחן לחגיגת יומולדת 26 מאוחרת של ג'יזל, וליאו אף מפנק במתנה.

בקיצור, אם נאמין לקולגות מחו"ל, ליאו ובר - נגמר. אבל למרות שאנחנו מאמינים לגויים, אנחנו שואלים את ציפי לוין, האמא של בר.

- ציפי, ג'יזל וליאו מתקמבקים. מה בר אומרת?
- "אני לא מעוניינת להגיב על חייה האישיים של בר".
- בר וליאו נפרדו?
- הם לא נפרדו".

ה-Bar של Ran?

בינתיים נולדו בישראל שמועות על רומן-לכאורה שמתפתח בין [[רן דנקר]] ל[[בר רפאלי]]. מאמא לוין הגיבה בעניין: "אני לא מדברת על חייה האישיים של בר" (כלומר לא הכחישה - א"ס), ודנקר לא פסל התפתחויות מעניינות בין השניים בעתיד.

ברשימת האקסים של בר תוכלו למצוא את המציל דיוויד שרבט, הבקרוב-בן-חורג-של-בוהדנה עודד קובו, ואם בר&ג'יזל מתקמבקים גם דיקפריו.

וואלה! סלבס כבר נרשמה לתחרות, ואתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully