וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מבגדד

30.7.2006 / 9:20

מבגדד = רוכש בגדים. לראשונה בוואלה! סלבס: ארבעה (!) אייטמים על ארבעה סלבס בספיישל בגדים

שאלתם את עצמכם פעם מה קורה כשסלב נכנס לחנות בגדים? בעצם, יהיה נכון יותר לשאול: מה לא קורה? הכל קורה - הנחות, תחמונים, ובעיקר שערוריות ודרמות גדולות.

משטרת האופנה של וואלה! סלבס החליטה להתלבש על הסלבס המתלבשים ואספה בשבילכם את הבסט-אוף של תקריות הבגדים של השבוע.

ציון ברוך נשי?

הזהות המינית הלא-ברורה של וואלה! סלבס גורמת לה לקנות לפעמים תחתוני בוקסר של נהגי משאיות, ולכן היא שמחה מאד לגלות שציון ברוך חדר לחנות לבגדי-נשים בדיזינגוף ברביעי האחרון. ציון?! נשים?!

- ציון, אנחנו יודעים שזו קלישאה, אבל מה קשור?
- "בסך-הכל הייתי עם המלבישה שלי, שהיא גם ידידה טובה שלי. היא הייתה צריכה לקחת כמה בגדים, אז התלוויתי אליה". טוב, אז לא נפעיל את האזעקה.

הראל סקעת חסכוני

כשוואלה! סלבס נכנסת לחנות בגדים, מיד קופצים עליה כמה מוכרים כדי לבדוק אם יש לה כסף לשלם. הראל סקעת, ההוא שריקי גל התלבשה עליו, החליט לפני כשבוע להוציא קצת מזומנים על בגדים בנייקי.

אז הוא קפץ לשם עם המלביש הצמוד גל אפל, כיאה למעמדו. אבל כיאה למעמדו 2, הוא יצא משם עם חולצות ונעליים במתנה. מסקנה: צדק זה שם של כוכב, גם סקעת.

קובי פרץ זכאי

קובי פרץ מושפע קשות מבלבלי אותו. אחרת אי אפשר לתרץ את הבלבלה שעברה עליו בחנות הבגדים. נכנס פרץ לחנות 4Men עם זיכוי של 200 ש"ח.

כשהוא בחר לעצמו פריט וביקש על פי מקורות הנחת סלב, אמר לו המוכר שאי אפשר. פרץ הסביר שהוא מקבל חינמים בימים רגילים, אבל המוכר מחליט, אז הוא החליט שלא. שרית בירן, היח"צ של פרץ, הכחישה את הדברים בשמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עדי כהן מפודחת

עדי כהן הגיעה עם החבר המתמיד לדורון אשכנזי כדי לפנק אותו בבגדים, עליה. הייתה חולצה יפה, אז החבר התפשט באמצע החנות - ממש כמו האדם הקדמון - מול עיניה ההמומות והרעבות של וואלה! סלבס.

המוכר בן-זמננו הסביר לחבר של עדי שבדיוק בשביל זה המציאו במאה העשרים ואחת תאי מדידה, אז הקדמון אמר: "שטויות, מה אכפת לי?". באמת מה אכפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully