וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון מתרסקת

שירות וואלה! סלבס

25.7.2006 / 13:50

משפחת פיט-ג'ולי המומה: ג'ן וארוסה נפרדו. מי נפרד ממי? מי אשם בהתרסקות של ג'ן? וגם: אלבום תמונות כואב למזכרת

אחרי שמועות על פיצוץ בזוגיות של וינסטון (וינס&אניסטון), הגיע שלב הניחושים מי-זרק-את-מי. כמובן שחבריו של וינס טוענים שהוא זרק וחבריה של ג'ניפר טוענים שהיא זרקה. מלחמת הגרסאות - ללקק את האצבעות. הפרידה באה בסמוך ליציאת הסרט "הצד שלו, הצד שלה", שעל סט צילומיו הכיר הזוג.

תקציר הפרקים הקודמים:
ג'ניבראד מתפרקים. אחר-כך בראנג'לינה הופכים לזוג. ג'ן מוצאת את ווינס ווהן והם מחליטים להתחתן. עכשיו זה נגמר.

גרסת מקורבי וינס

מאחורי כל גבר עם זין קטן מסתתרת אמא עם מערוך. שרון ווהן, אמו של וינס, רצתה שהרומן בין בנה לבין ג'ן ייגמר. "שרון מאמינה שווינס הוא רק ריבאונד של ג'ן אחרי בראד פיט ולא אהבת אמת", אמר מקור המקורב לווהן. "היא אמרה לבנה שהלב שלו יישבר אם יתחתן עם ג'ן והמליצה לו לקחת הפסקה, עד שג'ן תעשה קלוז'ר עם בראד". אחרי השיחה עם אמא, החליט וינס לבטל את החתונה ואמר לג'ן: "בואי ניפרד, ניקח קצת אוויר".

גרסת מקורבי ג'ניפר

מקורביה של ג'ן טוענים, כי לג'ן נמאס מסגנון חייו של וינס חובב המסיבות. לא מזמן, כשהיו השניים בחופשה במכסיקו, הם ניהלו ריב על התנהגותו "הגסה וחסרת התרבות" של וינס.

"ג'ן סיפרה שווינס התנהג כמו אידיוט", סיפר מכר של אניסטון, "הוא שתה ועישן כל הלילה עם חברים. כשג'ן קלטה שהוא לא האדם שהיא רוצה להתחתן איתו, היא זרקה אותו".

מודעת וואלה! סלבס

וואלה! סלבס סוטה ממנהגה ומנצלת את השורות המעטות שנותרו לה כדי לפנות בצורה נרגשת לגברים בגילאי 30-40 שנראים סביר: ריבאונד, לא ריבאונד, קחו את ג'ן - שזה לא ייגמר ברע, היא חברה.

* אם עדיין לא שמתם לב - לכל אורך הכתבה מצורפות להנאתכם תמונות של הזוג שאשם בהידרדרות מצבה של ג'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully