וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל משתחח

שירות וואלה! סלבס

24.7.2006 / 13:43

מלשון שיח. כמו שאנחנו אוהבים: בגן הציבורי, בשיחים, עם המכנסיים למטה. השותף לזוועה: נהג וואן שמנמן בן 58. תענוג

כוכב הפופ ג'ורג' מייקל, בעבר חתיכול מווהאם!, וכעת הומו מזדקן וסליזי, מגיע לשיאים חדשים של שפל. הפעם, השוגר דדי, שהונו מוערך בכ-70 מיליון דולר, מצא לעצמו דדי אחר.

מייקל נתפס בשיחים בגן ציבורי של האמפסטד בלונדון עם המכנסיים למטה, כשאיתו מתחבא מעדשת המצלמה נורמן קירטלנד, נהג וואן שמנמן בן 58, שרצה קצת גוד טיים ויצא לו שערורייה.

"אני לא מאמין! זין! אם תשימו את זה בעיתון אני אתבע!" צעק מייקל מול חיוכי צלמי הפפראצי, ורץ למרצדס שלו. קירטלנד, לעומת זאת, דווקא שמח על ההזדמנות לחשיפה והתחיל לשפוך. להלן אחד הנאומים הדוחים ביותר בהיסטוריה של הפופ:

"אני אפילו לא אוהב את גורג' מייקל. בכלל לא זיהיתי אותו בהתחלה.... הוא נראה לי קצת שחום אז שאלתי אותו אם הוא באמת מאנגליה" והמשיך בסיפור המעשה: "התחלנו להתנשק. הוא עשה את זה טוב מאד. מגיע לו קרדיט. אחר כך אני עינגתי אותו והוא אותי. לא היה סקס מלא, אבל זה היה פנטסטי".

מייקל מצידו, ניצל את התגובה לעיתונאים למחאה פוליטית: "אני הומו וזו התרבות שלי!" צעק על אחד הכתבים, והוסיף: "אני לא עושה שום דבר לא חוקי, אפילו המשטרה לא באה... אני אדם חופשי ואני אעשה מה שבא לי!".

וואלה! סלבס רק מבקשת שתשימו לב לשם הפארק - האמפ-סטאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully