וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: חנוך רוזן משתתק

פיני אסקל

15.7.2006 / 2:36

קבלו פרק נוסף בסיפור שאינו נגמר על האייטמים הגוססים שרצו רק 15 דקות של תהילה, לא יותר. מדור על רזרבות לסופ"ש

שבוע לא קל עבר על וואלה! סלבס: כל נון-אייטם שהגיע לדסק הרעוע, היה ראוי להיות לפחות 5-מגה-אייטם בפני עצמו. אז מה עושים בסיטואציה כזו? מאלתרים. הרי הבטחנו זה לזו ברגע של חולשה שתקבלו מדור חדשני ומקורי לנון-אייטמים.

בקיצור, קבלו כמה באמת מדהימים. והכי חשוב: אל תזלזלו בהם, תנו להם ריספקט. תארו לכם שהיינו מפרסמים אייטם על תפוח שנפל על ראש של סלב. בטח הייתם מטקבקים בתגובה 23 משהו בסגנון: "וואלה! סלבס הדרדרתם!!!!1". עכשיו תארו לכם שלסלב עם התפוח קוראים [[אייזיק ניוטון]]. שבת שקטה.

אורנה בנאי פשקווילית

* הנון-אייטם: וואלה! סלבס (יותר נכון, בוצ'צ'ו) קלטה סוג-של-פשקוויל בצבע ירוק זוהר, בו מוזמנים תושבי תל-כביר להרצאה של עמותת ערכים ואיזה רב בבית-כנסת. והבונוס: שחקנית התיאטרון לשעבר [[אורנה בנאי]] בסיפור אישי ומרגש.

* ה-וואט דה פאק: לא נראה לנו שיש קשר בין האם החד-הורית לזאטוט, טוסטוס וכלבה בשם סיגלית לבין האורנה בנאי של הפשקוויל. ממש לא.

* ה-בוצ'צ'ו לחץ שם: מכיוון שהפפראצי שלנו הביא את הפריים ומגה סכסוך יכול לפרק את האידיליה השוררת בבית וואלה! סלבס, ניצור פרובוקציה זולה. אז משפחת בנאי הרוויחה נצר חדש. שיהיה במזל.

מיכל זוארץ עכברה

* הנון-אייטם: מיכל זוארץ מנחה איזה אירוע של יורם לוינשטיין ופולטת שפעם בתקופה שהיא למדה שם, הסתובבו עכברים בין הרגליים. בואו ננסה להבין את האייטם. קבלו את רון פרשט.

* ה-רון פרשט: רוצים לראות עכברים בין הרגליים? סנדרה, תחזיקי שניה את הקלפים. יב"ז, תבחרי 7 אדום. [[שאראס]], תטרוף את הקלפים מחדש. מיכל, לפתוח רגליים. אברה קדברה הוקוס פוקוס שמיכל תהפוך לעכברה.

* ה-שבת שלום: פליטות פה זה מיכל זוארץ, זוארץ זה פליטות פה. לא הבנו את האייטם, אבל היחצ"ן הבטיח אייטם בלעדי והסכמנו בטעות. שטויות, יעבור, גם לזוארץ.

חנוך רוזן משתתק

* הנון-אייטם: חנוך רוזן. זהו, אין מה להוסיף. יש ספר חוקים בז'אנר, כשהחוק הראשון אומר: גם אם יירשם איחוד מרגש בין רוזן לתום אבני - לא נדווח על פנטומימאי (או פיתום או תתרן).

* ה-תנו לו צ'אנס, הוא שותק מהלב: מקורות וואלה! סלבס הנאמנים דיווחו כי רוזן הגיע למשרד הפנים בת"א, עלה במדרגות בלי לומר מילה, כמו שרק הוא יודע. מישהי שירדה ממולו צעקה שבמופע של ריטה היה 10!. רוזן נופף לשלום והמשיך לעלות.

* ה-פסק דין: נזכרנו בערגה איך בתקופת חנן ענן, לימד אותנו רוזן לגעת בשמשה דמיונית ולהלך כרובוט במדרגות נעות פיקטיביות. מלך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יגאל בשן נשבר

* הנון-אייטם: שליש משלישיית הופה היי שובר את היד, כבר לפני חודש. השבוע גילינו שזה קרה בגלל שני כלבים שרדפו אחריו והפילו אותו על הרצפה.

* ה-הופה היי היי היי: גם אייטם ישן, גם [[יגאל בשן]]. וגם מעושן, ביישן, רגשן, עקשן וגו'.

* ה-ציפור קטנה בלב: מה, ככה נדלג על יגאל? כתבנו שיר: "יש לי שבר קטן ביד/ אז בואו תנו לי חתימה/ רק ברייק א-לג או שיר עילג/ או שתי תפילות ומנגינההה/ ניי ניי ניי ניי ניי".

שביט אלימלך יסונדל

* הנון-אייטם: [[שביט אלימלך]] וחברתו ענת סנדלר נכנסים למסעדה. השוער מספר 1 מחנה את מכוניתו על המדרכה.

* ה-גילוי הנאות: סנדלר עבדה פעם בוואלה!, אז זה סוג של אייטם עם פוטנציאל לסכסוך פנימי. דילמה: אייטם או לא אייטם? פתרון קסמים: נון-אייטם.

* ה-סנדלר לא הולך יחף: עד שהשניים לא יפסיקו לחנות על מדרכות קו נטוי יסונדלו על-ידי פקח חביב - אין פרוטקציות.

מקולי קאלקין בבית

* הנון-אייטם: הגמד הארור משכחו אותי בבית, שכח את עצמו בישראל. בקיצור, הוא כאן.

* ה-לחץ החברתי: המתחרים שלנו (יש לנו?) העלו אייטם על בסיס יומי משהותו של מקולי בארצנו הקטנטונת. אז אולי שיקול הדעת שלנו מוטעה וזה אכן אייטם ראוי?

* ההתפכחות: לא, הוא לא שווה אייטם, גם לא נון-אייטם, אבל הוא בהחלט שווה אמירה.

* קרדיטים: חתום כרגיל על אייטמים גועשים לצד נון-אייטמים, ד"ר אדם סרור, שמצליח להחזיר אייטמים רבים וטובים מסטטוס של מוות קליני, ועל כך תודה.

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: ר' שולח sms: ציון ברוך ועידו מוסרי מודדים בגדים בזארה. א', שבדיוק נמצא בסנטר, בודק וחוזר עם תוצאות: זה איתי תורג'מן, לא ציון ברוך. פ' מקבל החלטה בזמן אמת: אבורט! אבורט! ואומר לעצמו בלב: בטוח זה טל מוסרי, לא עידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully