וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס ולינור דוחים

10.7.2006 / 0:11

המונדיאל דפק לנו ת'חיים. שרדנו בקושי חודש כדורגל והשיא היה אתמול בלילה: הזוג הטרי נאלץ להזיז את החינה 3 שעות קדימה, בגלל הפנדלים. וגם: מה קרה לצלם שהצליח לחדור למתחם?

אתמול היה יום פסיכוטי. עשרות צלמים חיכו מתחת לדירה של שאראס ולינור אברג'יל כדי להשיג עוד פריים אחרון של רווקות. אבטחה כבדה ניסתה למנוע בכל מחיר את הצילומים כשסגרה את המתחם. מיקי בוגנים הגיע לאפר את הכלה רגע לפני; וסורלה, אשתו של ישראל קטורזה, חברו הטוב של שאראס, הגיעה כדי לתמוך נפשית בלינור.

החתונה

לחתונה הגיעו השארברג'ילים באיחור אופנתי של שעתיים. הטקס היה מתובל במנהגים דתיים, כמו הפסוק: "אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני". שאראס שבר את הכוס ולינור בעיקר ניסתה למרוח את איפור בוגנים עם דמעותיה. ברקע הכושים העבריים עשו הומאז' לריקוד מושחת עם "Time of my life".

לעיני שחקני והנהלת מכבי ת"א, ואורחים נוספים כמו גלית גוטמן, רנא רסלאן ורמי קלינשטיין (שהביא את משי הבת) השניים רקדו סלואו את "I will always love you" של וויטני יוסטון. אחר-כך לינור זימרה באנגלית (בפלייבק!) שיר לא מוכר בשם "I will be your hero" לכבוד שאראס.

החינה

החאפלה המרוקאית באדיבות חברת מרקש ובניצוחה של מלי פטיטו, התחילה ב-2:00 בלילה. שרית חדד נתנה הופעה עם כמה משיריה, כשאפילו שאראס מלמל פה ושם כמה מילים בעברית. האמהות, עליזה אברג'יל וריטה יאסיקביצ'יוס לקחו את כלי החינה עם הסוכריות, סורלה קטורזה ועדי אברג'יל אחות הכלה, החזיקו נרות והשארברג'ילים הועלו על כריות זהב.

התנצלות בשם השארברג'ילים

מכיוון ששארברג'יל כבר עמוק עמוק בירח הדבש, וואלה! סלבס לוקחת על עצמה את מלאכת ההסברים לפאדיחה הגדולה של הערב: ישראל קטורזה היה אמור להחזיק את הכרכרה עליה הזוג הטרי התעתד להיכנס לחינה ונו-רא התרגש. בסוף החינה התחילה ב-2 לפנות בוקר במקום ב-23:00 בלילה, פשוט רוב המוזמנים העדיפו להישאר בבית עד סוף הפנדלים בגמר המונדיאל. אז קטורזה, באמת שאנחנו מתנצלים.

(פרסום ראשון: 10/7/06, 0:11. עדכון אחרון: 10/7/06, 10:34)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תקרית הצלם

בשלב מסוים הופרה שלוות האירוע, עם כניסתו למתחם של צלם פפראצי, שידע היטב כמה שווה תמונה אחת של הזוג מתוך החתונה, אחרי שהשניים הובלו בלימוזינה אטומת חלונות וכמעט ולא נחשפו. הצלם נלכד והועף מהמתחם, אחרי שהחרימו לו את המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully