וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס ולינור: יומיים למנאייק

4.7.2006 / 11:48

מה תקבל הכלה למסיבת רווקות? מה כל אחד מבני הזוג דרש שיהיה בחתונה? וגם: פרטים אחרונים על החתונה ששיגעה את חסידות ליטא

למרות טוקבקיסטים פנאטים, שאראס ולינור אברג'יל מתחתנים. פעמיים. מחרתיים בברצלונה ובעוד חמישה ימים בישראל. כל צ'ק מעל 2,000 ש' יתקבל בברכה (יש הסכם ממון - כפי שפורסם בוואלה! סלבס - אז אולי תביאו 2 צ'קים?). ועכשיו לפרטים האחרונים בהחלט:

* אולם הסטואה בגעש מתמרק בסגנון אירופי-קלאסי (טוב נו, שאראס) של שנות-העשרים.

* שאראס ולינור יועמסו על-ידי כמה מפורסמים אל תוך כרכרה.

* 500 אורחים מוזמנים למקום, לא כולל וואלה! סלבס ובת-זוגתה, אבל כן כולל משפחת יאסיקביצ'יוס בהרכב מלא. הימור: סך כל הצ'קים יגיע לחצי מיליון שקל. בכניסה כל-מיני אדי בטלרים (הכושים העבריים מדימונה) יעשו קולות, לצד צוות כנריות.

* ואז: טקס נישואים אזרחי זה הכי אחי. ברור. וכמה הצהרות אהבה קיטשיות, נדרים ונשנוש קל.

* בסטואה עשו פינת מונדיאל בחודש האחרון, שם המכורים יכולים לצפות בשקט במשחקים, אבל שאראס ולינור לא רצו. אז מסכי ענק אמנם לא יקרינו את המונדיאל, עפ"י בקשת הזוג, אבל החתונה בברצלונה דווקא תוקרן. צ'רלטון המומה.

מסיבת הרווקות

אם פינטזתם להשתחל למסיבה במלון תל-אביבי עם חשפן כדי להצטרף ללינור והחברות - תחסכו את הכסף של המונית. מסיבת הרווקות לא תתקיים בישראל (היה משהו קטן בקיסריה), אלא אך ורק בברצלונה.

שירה (אין קשר למאסטרו), חברתה הטובה והנאמנה של לינור, הכי באופוריה. היא נדבקת לה לזנב, מארגנת את כל הסידורים ולא אומרת מילה לוואלה! סלבס. שירה אפילו קנתה כמתנה למסיבה (לא לחתונה, למסיבה!) ב"פריטי וומן" בהרצליה פיתוח עשרה צמידי חמסה (סה"כ נזק של 1800 ש', שירה השאירה 2000 ש'), בדיוק כמו של בריטני ספירס וניקול ריצ'י.

החינה או: ה-חינה

ביום החתונה, בשעה 23:00 - האווירה האירופית הקלאסית של שאראס הופכת לאווירה מרוקאית א-לה-אברג'יל. אוהלי ענק של מאכלים מרוקאים מתוקים יפניקו את הליטאים, לקראת טקס חינה מרוקאי מסורתי.

* כל מי שירצה יוכל להמשיך את חגיגות החינה, כולל תלבושות שהוכנו מבעוד מועד ל-500 איש.

* עוד פלוס: הופעה של זמרת מזרחית. סודית.

* שיתוף פעולה בגזרה: ארצי יפרח ואורה רוקני עושים את הבגדים ללינור ושי שלום לשאראס.

זהו, וואלה! סלבס התעייפה. עד החתונה זה יעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully