וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קברות לנון: גילי מוסינזון מתהפך

פיני אסקל

1.7.2006 / 1:00

מה עושים עם המיץ של הזבל שמגיע לדסק הסלבס, אחרי כל המגה-אייטמים שאנחנו מספקים לכם? מדור סופ"ש חדש

מכל מיני סיבות שאין זה המקום לפרט (אבל נפרט), נערמים על שולחנה של וואלה! סלבס אייטמים על גבי אייטמים שאינם ראויים לפרסום מכל מיני סיבות: חלקם חסרי אמירה (וואלה! סלבס חולה על פילוסופיה בשקל), חלקם לא מובילים לשום מקום (וואלה! סלבס גוססת על פואנטות), וחלקם פשוט לא שווים את השחיקה הטבעית של כפתורי המקלדת.

מכיוון שוואלה! סלבס לא זורקת אוכל ודואגת לכל סומלי וסומלי, החלטנו לקבץ אותם בשבילכם עם כל ההסברים, הדילמות וההחלטות כבדות-המשקל. כנסו, כנסו, הכי כנסו.

גילי מוסינזון מתהפך

* הנון-אייטם: גילי מוסינזון, כדורסלן ובעיקר פעם המתאבן של מגריזו, הגיע למועדון הלימה לימה. אז הוא עשה יו-טרן יו-טרן. כי היו שם רק הומואים. זהו, כאן נגמר האייטם.

* הדילמה: ברור שזה לא ראוי להיות אייטם, אבל מצד שני זה קרה, אז מה - נתעלם? לא ולא!. אולי ננסה להציג את מוסינזון כשונא הומואים וניצור עליהום של הקהילה? ממש לא, אחרת נחטוף תביעה.

* ה-אז למה בכל זאת: רק בגלל הכותרת זה אייטם שווה. מתהפך הוא כינוי להומו, ואילו גילי הסטרייט עשה בדיוק את הדבר ההפוך ממה שהומו מצוי היה עושה, כשלא נכנס ללימה לימה ופשוט הפך את כיוון הליכתו. ודאבל מינינג היסטרי שכזה הוא הכי סיבה לנון-אייטם.

לג'ודי יש או אין משרד?

* הנון-אייטם: הח"כ סילבן שלום נצפה (מילה של מקומונים, אבל יאללה שיהיה) כשהוא חנוט בחליפה פלוס עניבה, בקניון עזריאלי העממי. שמועות מכיוון וואלה! ברנז'ה אמרו שהוא מבקר במשרדה של ג'ודי אשתו. אז ניסינו להבין מג'ודי נמ"ש מה פשר הביקור האמצע-יומי הזה. מה, אין כנסת?

* הסאגה: בניגוד למה שמקורות וואלה! ברנז'ה סיפרו, ג'ודי טוענת, כי אין לה ולא היה לה משרד בעזריאלי, אלא בקושי כוך בידיעות אחרונות.

* הפתרון: בריין-סטורמינג קצר עם ג'ודי מגלה את האמת המרה - לסטיב יש מסעדה פייבוריטית הנקראת ברונו, שם הוא נוהג לאכול לאנצ'ים. נון-אייטם מן הזן הנחות ביותר, אנחנו יודעים לבד.

נתן דטנר בטלן

* הנון-אייטם: החתול שמיל עבר במעבר חצייה תל-אביבי. אוזניה של וואלה! סלבס חשו לעברו ושמעו דיבור צפוף על דמי אבטלה (והרי דטנר הוא חצי מצמד הבטלנים!). לא הספקנו לפענח את תמליל השיחה וכבר גנבה את תשומת-ליבנו אורלי זילברשץ-בנאי מדוושת על אופניה ממש מול הבטלן.

* הנבירה: וואלה! סלבס שקלה לבדוק עם נתן מה הקשר בינו לבין לשכת התעסוקה, אבל משהו אמר לנו עזוב. בכל זאת מדובר במנכ"ל תיאטרון באר-שבע ואיש אמיד פלוס, אז למה לחטט, למה?

* הסיומת הקלאסית: הופה אולה, הופה הופה, מתבטלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לאנוס את רמי הויברגר

* הנון-אייטם: יחצנית שולחת לנו נון-אייטם נמוך בשרשרת המזון - משהו על השלמת שיער של הויברגר בפאות של רבקה זהבי (זה הקרדיט) לקראת איזה סרט, אחרי שהסתפר בטעות, בלה בלה בלה.

* הנורה שנדלקת במוחה של וואלה! סלבס: מעולה! בדיוק היום יש לנו אייטם על מעבר הדירה של קרן מור ומנשה נוי, שעוברים לגור בשכנות לדב נבון. כולם מהחמישייה הקאמרית, יא מאותגרים. אולי בוצ'צ'ו יביא לנו פפראצי של שי אביבי ונעשה סרייה של החמישייה?

* ה-אז זהו שלא: שום רבקה זהבי, שום השלמת שיער, ולעולם לא נרדוף אחרי שי אביבי בשינקין בחום הזה.

טל' ומשה בעיר הגדולה

* הנון-אייטם: פרסטר קונה בבזק סטור.

* האסוציאציה: פעם הייתה הצגה טל (פרידמן) ומשה (פרסטר) בעיר הגדולה (תל-אביב). בזק סטור עושה לנו לחשוב על טלפון, טל' זה קיצור של טלפון. יעני, הכי רטרו-אייטם.

* ה-תעזבו אותנו באמא'שכם: אנחנו נהרוג את הגולשים ונתעלל נפשית בטוקבקיסטים ומינית בטוקבקיסטיות, לפני שנעלה על זה אייטם.

* קרדיטים: כל הנון-אייטמים הגיעו מבית-היוצר של כתבנו המחונן אדם סרור, שמביא לכם ברוב ימות השנה מגה-מגה-אייטמים, אבל לפעמים בסופ"ש מותר לו לנוח.

* ולסיום בדיחה, כמו שפעם היה בציפורה: מוטי שקלאר עומד בלובי של מלון דניאל, מעיף מבט לעבר המלצר ושואל אם יש בורקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully