וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול קידמן הלילה

שירות וואלה! סלבס

25.6.2006 / 11:22

הלילה הלילה הלילה, שמחה גדולה הלילה - ניקי מתחתנת. טום קרוז, גמד וסייקו-לוג, כנס כנס. עכשיו צא

מי לא זוכר את הננס והענקית, טום קרוז וניקול קידמן, שהיו נשואים יותר מעשור? הפרידה שלהם שברה לוואלה! סלבס את הלב והיא החלה בתהליך שיקום ארוך ומר. היום - חודש אחרי שטומי הפך לאבא - ניקי הופכת לכלה.

בטקס קתולי מסורתי בסיינט-פטריק, המשקיפה על נמל סידני והאוקיינוס הפסיפי, ישבור הזמר קית' אורבן את הכוס ואת ליבו של קרוז. ניקי, שכבר הגיעה למקום ברולס-רויס, תלבש שמלה לבנה, מינימליסטית ותקופתית.

הכומר שישיא את הזוג, האב פול קולמן, כבר ביקש מהם להתנשק כל הזמן מול עיניו ולהפגין רומנטיקה במהלך החתונה. שמועות מתעקשות שקית' ישיר לניקי את להיטו: I Want to Be Your Everything.

מחשש למדיה, לסקרנים או וואנאבי-סלבס למיניהם, תניח המשטרה בריקדות כדי לצמצם את שדה הראייה, רחובות ייחסמו, וכבר בצהרים תוגבר האבטחה כולל פיטרול של סמויים. כבר עכשיו 200 איש שוכבים באזור עם שמיכות פיקניק ושק"שים.

לחתונה יגיעו כ-230 אורחים ביניהם אבא קידמן, פסיכולוג ידוע בסידני, אמא קידמן, הילדים שלה מנישואיה עם טום שיהיו השושבינים, רנה זלווגר והאוסטרלים נעמי ווטס וראסל קרואו.

האחות אנטוניה קידמן שומרת עליה שלא תתהולל או תברח עם טום להוואי, והיא מספרת: אחותי לחוצה אך מאושרת". תגידי, נדפקת? מה זה זה? וואלה! סלבס לחוצה אך מאושרת, רק כשהיא בשירותי-נכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully