וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס משלים

קלוריות. כן, מנהיג הפינק פלויד כבר כאן, וגם אנחנו כבר כאן, בעיקר כדי לספר לכם איך עבר עליו הלילה הראשון בלי אמא (רמז: ים של אוכל). אה, וברור שדפקנו לו פפראצי

רוג'ר ווטרס, מנהיגה הבלתי-מעורער של להקת פינק פלויד, נחת אתמול (ד') בארץ עם שלושה מטוסים פרטיים, בהם קונטיינרים של ציוד ופמליה אנושית גדולה מספיק בשביל לאכלס 50 חדרים ב'מלון דן' בתל-אביב, שם ילון במהלך כל שהותו בישראל.

ווטרס העדיף ארוחה סולידית במסעדת 'לוקאס', שנסגרה במיוחד עבורו ועבור פמלייתו המונה כ-50 איש. הוא הגיע באיחור אחרי נסיעה מתישה מירושלים היישר למסעדה, שם התפנק ב-4 מנות ראשונות, 4 מנות עיקריות וקינוחים. והרבה יין אדום, וגם לבן, כדי שיהיה לו כח להופעה, כאילו דא.

מנהלי המסעדה התל-אביבית הכינו לווטרס תפריט מוזיקלי עשיר במיוחד, שכלל שירים עליהם האייקון "גדל", כמו לד זפלין, הדלתות והביטלס. ולא, אפילו אקורד אחד של הפינק פלויד לא נשמע במסעדה. ולקינוח גם סינוורנו אותו בפפראצי מבין השיחים.

ווטרס - כך מספרים לנו מקורות - היה עייף מדי מן הטיסה מאיסטנבול בשביל לחגוג בפאבים בנמל תל-אביב, אבל אל תדאגו לו - זה יקרה אחרי ההופעה וגם בשישי, הוא כבר הזמין מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully