וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת ינוהל ב'טדי'

19.6.2006 / 0:34

שנתיים לאחר שעזב את חממת טמירה ירדני, חוזר המגה-מאמי אל הקן. בתחום המוזיקה ימשיך להיות מנוהל על-ידי אסף דרעי

פצצה גדולה נחתה הערב... לא, יותר דרמטי. המפץ הגדול של עולם הבידור בחודש האחרון, התרחש בימים האחרונים. כן, זה כבר נשמע הרבה יותר טוב.

[[הראל סקעת]], הממתק של עולם הזמר העברי ואייקון תרבותי מהזן המשובח, עובר - או אם לדייק: חוזר - להיות מנוהל תחת חסותה של חברת 'טדי הפקות', ותחת ידיה האימהיות והמנוסות של אם כל המבחנות של הכוכבים הנולדים, טמירה ירדני.

כידוע למי שידועים לו דברים ביצתיים, כל משתתף בכוכב נולד כדוגמת הראל סקעת, מתחיל את צעדיו הראשונים והצולעים תחת פיקוחה של טמירה ירדנה, הבעלים של חברת ההפקות.

אחרי שלמד ללכת בכוחות עצמו, נטש סקעת את החממה הירדנית לטובת ניהולו האישי של אסף דרעי, כדי להתמקד במוזיקה, כפי שסיפר למקורביו. האקט לווה בעיקום פרצופים ובאקורדים צורמים, אבל נראה היה כי ההחלטה סופית בהחלט. במקביל - על אף שהיה מועמד להשתתף בפרוייקטים של טדי הפקות - דחה הטאלנט הצעיר כל הצעה שקיבל בתחום המדיה.

והנה עכשיו, נודע לוואלה! סלבס בשיתוף עם וואלה! ברנז'ה, כי הסוכרזית הכפר-סבאי יעבור בחזרה לניהול טמירה ירדני וטדי הפקות, אבל עם טוויסט - הניהול יחלוש על תחומי המדיה השונים, למעט פרוייקטים מוזיקליים, כגון הפקת אלבום והופעות.

- אסף דרעי, הגוזל שלך עזב את הקן?
- "החלטנו להרחיב את תחומי העיסוק של הראל ולכן החלטנו ש'טדי' -שהוא הבית החם של הראל עוד מימי כוכב נולד - יהיו אחראים כעת על תחום הטלויזיה והמשחק. הראל עדיין מיוצג אצלי ואני אשאר המנהל האישי שלו, טדי יהיו אחראים יותר על תחום המדיה".

רון ממשרד יחסי הציבור 'שרי ישראלי', המייחצן את סקעת, מסר בתגובה הערב, כי: "הראל החליט להרחיב את מעגל הפעילות שלו ולכן הוא ואסף החליטו ש'טדי' הם אלו שיהוו את המנוף הכי טוב לקריירה שלו ולכן פנו ל'טדי'. אסף עדיין יהיה המנהל האישי שלו ושום דבר לא ישתנה".

תגובתה של טמירה ירדני, לא נתקבלה עד לרגע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully