וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן מופגנת

18.6.2006 / 0:49

מפגינים חרדים הגיעו למסעדה בה אכלה אומה תורמן עם הכלה המיועדת עמליה דיין (בתו של אסי). המשטרה הגיעה למקום כדי להשליט סדר

מסעדה בירושלים נסגרה במיוחד עבור פמליית הכוכבת ההוליוודית וחברתה עמליה דיין. חרדים שהגיעו להפגין במקום, פונו מאוחר יותר על-ידי המשטרה.

ארוחה תמימה במסעדה הצרפתית 'ארקדיה', בהשתתפות אומה תורמן, עמליה דיין, הלהקה של אביב גפן ואורחים נוספים, הסתיימה בשישי בערב בטונים צורמים, לאחר שהמשטרה הגיעה לפזר הפגנה של חרדים שהתאספו במקום.

חתונתה של עמליה דיין, בתו של אסי, שתיערך הערב (א') במגדל דוד בירושלים, הופכת אט-אט להיות מהמתוקשרות שבחתונות. ראשית, בגלל הייחוס המשפחתי; שנית, בשל הגעתה לארץ של הבלונד של הוליווד, אומה תורמן; ושלישית, בגלל אירועי שישי בערב.

מסעדת 'ארקדיה' בירושלים, נסגרה במיוחד עבור החמולה הדיינית, שהיו במקום ללא אבי הכלה אסי. בזמן שהם אכלו התאספה קבוצה של חרדים, שהחלה להפגין מולם. הכלה המיועדת עמליה דיין והסוג-של-שושבינה אומה תורמן, הסתקרנו ויצאו לבדוק על מה ולמה המהומה. משלא התפזרה ההפגנה, הזמינו הסועדים את המשטרה, שפיזרה את המפגינים החרדים.

עדיין לא ברור האם הסיבה להפגנת החרדים קשורה לדיין, תורמן, או לאותה מסעדה, שפתוחה באופן קבוע בשבת.

הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שסעדה עם החבורה, אמרה הערב לוואלה!, כי "זה אכן קרה", אך לא הסכימה לנדב פרטים נוספים על האירוע. במסעדת ארקדיה סירבו להגיב על האירוע.

למחרת, בשבת, שוב נסגר מתחם מיוחד עבור החבורה, שאכלה במלון 'אמריקן קולוני', אך הפעם הארוחה הסתיימה בלא הפרעה.

ועדכון טלוויזיוני: צילומים מהפגנת דיין-תורמן ישודרו היום באופן בלעדי ב"ערב טוב עם גיא פינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully