וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי פריצקי שילון

5.6.2006 / 13:07

שר התשתיות לשעבר התחפש לאיש עם הסיגר שעושה לכם מתיחות. כתב התרבות של ערוץ 10, חיים אתגר, נפל בפח. אייטם ביזארי פלוס

קבלו אייטם שיגרום לכם להצטמרר ולהזיע, במיוחד אם אתם עוסקים בתחומי התקשורת השונים ומסתבר שגם משונים. במסגרת אייטם בערוץ 10 שעסק בהפסקות החשמל היזומות שפקדו אותנו אתמול, נתבקש שר התשתיות לשעבר, יוסף (יוסי) פריצקי, לתת את דעתו המלומדת, כפרשנות לאירוע.

מתישהו אתמול, התקשרו לפריצקי גורמים מחברת החדשות של 10, כדי לקבוע איתו מתי להגיע לאולפן. במהלך השיחה, על פי גורמים בחברת החדשות, סיפר פריצקי למי ששוחח עימו בטלפון כי הוא נמצא בדיוק באולפן ברמת-גן.

------
הסבר ביניים: פריצקי וגיא מרוז עובדים בימים אלה על פיילוט עם חברת "שמיים הפקות", לתכנית ייעוץ בהנחיית האקס-פוליטיקאי. סגור הסבר ביניים.
------

לא חלפו אלא רגעים בודדים ופריצקי קיבל טלפון נוסף, הפעם מכתב התרבות של הערוץ, חיים אתגר. אתגר התעניין מה בדיוק מקליט פריצקי, ושמע מפריצקי (במקור חצי פרסי) את המשפט הבא: "אני מקליט מוזיקה פרסית עממית".

אתגר עט מייד על פריצקי עם צוות צילום כדי לעשות כתבת תרבות למהדורת החדשות של אתמול בערב. כשביקש הכתב מהשר לשעבר איזה קטע מוזיקלי להמחשה, הביא פריצקי ב"גילה גילה קוג'ה בודי" או ליתר דיוק - בג'יבריש פרסי שכלל שמות של מאכלי העדה. כששאל אתגר מה עושה במקום מרוז, הוא קיבל תשובה כי האחרון הוא המפיק המוזיקלי של פריצקי.

רק כשהגיע אתגר עם החומרים המצולמים למערכת כדי להכניס לשידור, גילה להפתעתו כי מישהו ביצע על חשבונו חוכא והיתלולה. גורמים בהפקה אמרו כי לפריצקי ומרוז היה נראה ברור שאתגר וצוותו מבינים כי מדובר בבדיחה.

אתגר ופריצקי סירבו להגיב לידיעה. מערוץ 10 נמסר בתגובה: "המידע שיש ברשותך נכון באופן חלקי, ואומרים שיש שם חומרים משובחים שאולי ייעשה בהם שימוש בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully