וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! סלבס מפסטרת

פיני אסקל

2.6.2006 / 3:35

קבלו את פרויקט הסלבס הגבינתיים, חלק ב'. כן, ברור שלכבוד שבועות

זהו חלקו השני של פרוייקט גבינות, שדווקא לא הגיע מתנובה, אבל רוב הפרות ברפת הגדולה של קיומנו התקשורתי חוששות ממנו יותר מהכל, כי יש כאלה שאומרים שלוואלה! סלבס יש שם של אחת ששוחטת פרות קדושות על סכין חדה במיוחד (הכל שטויות).

אז אמרנו חג, ואם אפילו סמי הורי ושרה אנג'ל קיבלו פעם כבוד מתנובה ויהורם גאון, אפשר להיות מספיק ציניים כדי לאסוף כמה סלבס ולהשוות אותם לגבינות שהכי מזכירות לנו אותם - ולהפך. לא?

נינט טייב - שמנת מתוקה דלת-קלוריות

נינט טייב נחשבת עדיין למאמי הלאומית, למרות שחלק מכם חושבים שלא. המאמיזם שלה היה עד לפני שנתיים שמנוני ודביק, אבל היום קצת פחות, אחרי שפיסטרה לרן דנקר את הלב.

למה שמנת מתוקה? כי גם כשהיא ביום רע, היא מאכילה אותנו בחיוכים, גורמת לנו להשמין מעונג וממש ממש לא מזיקה.

ודלת-קלוריות למה? כי שיטות ההרזיה המיוחדות שלה, הפכו אותה לפוסית-על (קשה לנו מאד לכתוב את המילה 'כוסית' בהקשר של המאמי).

צביקה הדר - צ'יזבורגר

צביקה הדר הוא מנחה קירח שהתחיל כערס מתולתל בחנות הקומדיה ומאז מנסה להפוך את עצמו ללפלף של ערוץ 2. הוא מוכר לציבור כידידו הטוב של האשתר ואוחז בחברה דנדשה בת שנה העונה לשם המשפחה גנון.

ולשאלת מיליון הדולר: למה צ'יזבורגר? אה, חוץ מהדימיון החיצוני? טוב, אז הוא ידוע בתור מויאלית בדם, אבל גם כסקעתית בנשמה, כלומר הערבוביה בין הבשר לחלב נותן לנו פרווה* (זה מתקזז, תשאלו את הרב גפני).

*פרווה = לא צמר של חיה, אלא מאכל שאינו בשרי ואינו חלבי (והאמת סתם בא לנו לתקוע לצביקי כוכבית).

מיקי בוגנים - קוטג'

מיקי בוגנים הוא הפריצה הכי גדולה בטלוויזיה בשנים האחרונות בשל חינניותו המתפרצת ושנינותו הגועשת. וואלה! סלבס מתחנפת ומלקקת הפינכה של שכניה לאבן-גבירול פינת פנקס ולא ממש מתביישת בכך (מיקי, החודש תוכל לשים צ'ק לוועד הבית בתיבה שלנו).

ואם אתם ממש רוצים לדעת למה קוטג', תחשבו לבד, זה די דוחה(ולחובבי הז'אנר: כן, וואלה! סלבס מפליצה שושנים).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

רונה לי - ל?ב?נ?ה

רונה לי (בלי השמעון) היא הקוקיצה של עולם המחול, שהצליחה להתעלות על כל הפיינליסטים במחזור הריאליטי שלה ולמצוא עבודה בתחום המולטי-טאלנט ממנו באה (הפטנט רשום ע"ש מלי לוי-גרשון בלי השמעון).

למה לבנה? כי היא מחליקה על הגב שלכם עם הרבה שמן זית, ותמיד תעדיף בדוך על פני בסיבוב. וכן, היא גם קצת חומוס.

מוני מושונוב - גבינה בולגרית

מוני מושונוב הוא אחד שצריך לכתוב עליו במשפטים קצרים, כי אם ממצמצים - מפספסים. אז זהו זה, ולא אחרת. וחוצמזה, הוא מוכר לקוראי וואלה! zone כאביו של גדול מבקרי הקולנוע של הערוץ לדורותיו.

ולמה בולגרית? כי הוא בולגרי. וגם כי אחרי שעות רבות של כושר - בהן הוא משקיע בחיצוניותו המתבגרת - הוא בטוח מלוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully