וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראל מסרבת

25.5.2006 / 14:00

צילומי אופנה חושפניים שהתרחשו בסמוך למסגד, כמעט גרמו לאסון. למזלה, זוכת הדוגמניות סירבה להתפשט בשל כבוד הדת

צילומים בשיתוף 'ספידו' ומגזין 'את', יצרו מפגש פסגה מתבקש בין שחקנים ודוגמניות - ביניהם ניראל קרנתאגי ומייקל לואיס - אבל מסתבר שהמפגש היה קרוב לא פחות לתקרית חריפה על רקע פגיעה בכבוד הדת המוסלמית.

הצלם אבי הראל חשב לצלם ב"לוקיישן מדהים ביפו", לדבריו, סמוך למסגד, כנראה סמוך מדי. עם תחילת הצילומים נשאר מייקל לואיס בבגדיו התחתונים. בשלב מסוים, הגיע ללוקיישן בחור ממוצא ערבי, אשר איים - על פי מקורות - שאם הם לא יעופו משם, הוא יביא את החברים שלו. לא עבר זמן קצר עד שהגיעה תגבורת בהונדה לבנה ומקרטעת (חשוב לדעת, כדי לא להתעסק).

"אמרו לי שמצלמים במקום מהמם וברגע שהגעתי וראיתי שזה מסגד - ומיד סירבתי להצטלם", סיפרה היום ניראל קראנתאגי לוואלה! סלבס, "אמרתי שאני לא מוכנה ושאין מצב, כי זה לא מכובד. היה שם בלאגן, אבל לא בגללי. זה בגלל שהם ראו את מייקל לואיס. אני בכלל הייתי בצד, הם לא ראו אותי".

אבי הראל, הצלם שיזם את הלוקיישן, סיפר לוואלה! סלבס, כי "לא צילמנו במסגד ולא התכוונו לצלם במסגד. בסמוך ללוקיישן ישנו מסגד ואתם חייבים להבין שלא ראינו את המסגד. לא היה ניסיון לעשות פרובוקציה. ביקשו מאתנו ללכת יפה באופן חלקי, לא הייתה אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully