וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית פרלמן מקימה

פיני אסקל

22.5.2006 / 14:56

מנכ"ל וראייטי הורתה לאדם נכה לקום מהכיסא. עוזרתה האישית בתגובה: מדובר בנכה שמשתמש בנכותו

לפני שבוע שודר בערוץ השני טקס למען ילדי וראייטי בו נאספו מיליוני שקלים עבור הילדים. כנהוג, השורות הראשונה היו מיועדות לילדי וראייטי; ושורות 2 ו-3 שוריינו עבור חברי ההנהלה.

בשלב מסוים התיישב בשורה הראשונה אדם נכה הסובל מבעיה מולדת הקשורה בעצמות. על פי מקורות, ניגשה אליו נשיאת וראייטי, אירית פרלמן, ודרשה ממנו לפנות את המקום. וואלה! סלבס מודעת לתפקידה הרם של אותה אישה ולכן נדהמת תדהמה עצומה.

"הוא נכה שמשתמש בנכותו"

- איקי מילשטיין, העוזרת של פרלמן, זה בקשר לאדם הנכה.
- "אותו אדם מבקש כרטיסים וכל שנה נותנים לו. הוא רוצה שורה 3 באמצע. אמרתי לו: "המקומות בשורה ראשונה שמורים לילדי וראייטי'. אבל זה לא ששולחים אותו ביציע, הצענו לו בשורה 3 במעבר. הוא הזיז את כל חברי ההנהלה כדי להתיישב באמצע".
- אבל למה להזיז אותו ולא להחליק? מדובר בנכה!
- "הוא אדם נכה שעושה שימוש בנכות שלו. הוא צרח עלי: 'תסתמי את הפה! תסתלקי מכאן!'. אני מציעה לך לא להיכנס לזה".

"הדברים שאומר יפגעו באפשרות שאכנס לאירועים"

מקורב לאותו אדם אמר היום לוואלה! סלבס: "מאיימים על אדם נכה שלא יקבל כרטיסים לשנה הבאה. הם עושים את זה בשביל פרסומת, לא בשביל הנכים. שלא יספרו לי סיפורים, שיתנו מקום ראוי לשבת. אשה כזו (פרלמן - פ"א) צריכה להיות אנושית. פרלמן הביאה שומר ואמרה לו: 'תקים אותו, זה לא המקום שלו'. זו חברה אכזרית לנכים בצורה בלתי רגילה".

אותו אדם נכה הסכים לומר לוואלה! סלבס: "אני לא מעוניין להגיב, מחשש שהדברים שאומר יפגעו באפשרות שאקבל כרטיסים ואכנס לאירועים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully