וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן יניב נינטי

פיני אסקל

8.5.2006 / 19:25

לא רק המאמי הלאומית (והזוגית) מהווה קורבן לעדת מעריצות טורפות, אלא גם זמרים צעירים בתחילת דרכם. די לטירוף!

לעיתים וואלה! סלבס מדרדרת אתכם למחוזות נון-אייטמים, אז הנה עכשיו היא מפצה בשיעור בחינוך שנראה כאילו נלקח מהיומן האישי של יולי תמיר. יש מסקנות: אם לא תרגיעו עם ההערצה שלכם זה ייגמר מה רע. מילא להתנפל על הכוכבת נינט, אבל על זמר ינוקא בן 19? טפו, התביישו!

קבלו את הסיפור המלא: בערב יום העצמאות הופיע זמר צעיר בשם עידן יניב (בין להיטיו הגדולים: 'גלגל ענק', 'חושב עליה') בכיכר ציון בירושלים מול 5,000 צופים, שבאו לראות גם את דנה ברגר ודוד ד'אור. בסוף ההופעה הוא רק רצה להגיע לרכב שחיכה לו, כדי להגיע להופעה נוספת.

"הם ממש קרעו לי את הבגדים"

הנה עדותו של יניב (וואלה! סלבס עוצרת ושואלת את עצמה: מי זה לעזאזל עידן יניב ומה הוא בכלל עושה כאן?!)... אוקיי, הנה עדותו של עידן יניב: "בסוף ההופעה ירדתי למטה. פתאום התנפלו עלי 70 איש בבת אחת. היה מלחיץ. ואז הם הפילו אותי על המדרכה. פתאום אני לא רואה כלום, חוץ מאנשים. הם ראו שנפלתי והם רצו אלי. זה היה משהו היסטרי. כולם קפצו עלי בבום, בבת אחת. הם ממש קרעו לי את הבגדים. נפלתי. היו לי חבלות, שטפי דם בכל מקום, התנפחו לי הידיים, יש לי סימנים כחולים. המנהלים שלי הבריחו אותי למלון קרוב ורצו לקחת אותי לבית חולים. לא חשבתי על כלום, בסך הכל רציתי להגיע הביתה בשלום".

יניב ומלוויו רצו למלון והתחננו שהשומר ינעל אחריהם את הדלת לפני שפלוגת המעריצות תגיע לשם. אחרי כמה דקות הגיעו לשם גם המעריצות והחלו לדפוק על הדלתות, למרות איומים של השומר שיזמין משטרה. בשלב זה הזעיקו המאבטחים תגבורת נוספת והפרשה האימתנית באה לקיצה.

וואלה! סלבס מגנה את ההסלמה בקרב כל הוואנאבי הראליות בדם. ושואלת בפעם האחרונה: מי זה לעזאזל איתי יניב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully