וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראל וכריסטין בחינם

פיני אסקל

4.5.2006 / 13:09

סוכנות 'יולי' נידבה לצילומי יומן נוער - אותו היא מפיקה - את משתתפות 'הדוגמניות'. אממה - שכרן לא היה ממש בצידן

שניות אחדות אחרי שגלית גוטמן הכריזה על ניראל קראנתאגי כדוגמנית הבאה של ישראל, כל מיני אנשים המבינים עניין אמרו הן למצחת והן למפסידות בגמר, כי עד עכשיו הכל היה משחק, חלק משואו טלוויזיוני והנה עכשיו הן נכנסות לעולם הדוגמנות האמיתי.

אז הנה, העולם האמיתי כולל ימי עבודה מפרכים, הכוללים צילומים ליומן נוער של 'יולי', הסוכנות בה הן חתומות. אבל העולם האמיתי, כך יתברר לכם מיד, כולל גם עבודה בחינם.

על פי הסוכנות, היומן בא לספר על עולם הדוגמנות דרך סיפורים מכל עונות השנה, באמצעות דוגמניות חדשות יחסית. היומן מכיל טיפים ממה צריך להיזהר בעולם הדוגמנות ומתיימר לחשוף נערים ונערות לתחום.

בצילומי היומן השתתפו מבין בנות התכנית ניראל קראנתאגי, כריסטין פרידמן, נטלי סבג, שרון מרקוביץ' ואליסיה אסתרון. לוואלה! סלבס נודע כי לדוגמניות נאמר שהעבודה היא "התנדבות לסוכנות", על פי עדות אחד הנוכחים על הסט.

מנכ"ל 'יולי': "הדוגמניות יזכו לתמורה מרווחים עתידיים"

- זיווה מיכאלי, מנכ"ל 'יולי', היומן נותן טיפים איך להיזהר בעולם הדוגמנות. זה לא קצת אבסורד לא לשלם להם?
- "המטרה של היומן היא לקדם את הדוגמניות, ליצור להן חומרים טובים, מבחינת הבוק. לאף דוגמנית שמצטלמת אין עדיין חומרים חזקים והצילום ליומן זה עוד עבודה והתנסות. הנוער יראה אותן ביומן ויסיק שהן דוגמניות מובילות, וכאשר יהיה מחר סקר מי צריך להוביל קמפיין, זה יכול לעזור להן".
- ברור. אבל נשמעה טענה לפיה הגדרתם את הפרוייקט כ"התנדבות לסוכנות"?
- "יכול להיות שלא נגיע ליעדים הכלכליים אליהם שאפנו להגיע במכירות. עדיין לא דיברנו על שקל, כי היומן נמצא בשלבי הפקה, רק ההדפסה עולה עשרות אלפי שקלים, ובינתיים רק אני משקיעה. הדוגמניות יזכו לקבל תמורה מרווחים עתידיים, אני מקווה שהן ירוויחו".

וואלה! סלבס בדקה עם 'ציבלין - תקשורת צעירים', האחראים ליומן, את חלוקת העלויות. הנה תגובת החברה: "ציבלין ויולי מתחלקים בעלויות, מבחינת צילום, הפקה, הדפסה, עיצוב, תכנון, הפצה וכיו"ב. במידה ונחליט להוציא את היומן, הרווחים יתחלקו בין ציבלין, יולי, הדוגמנים וכל מי שעבד על היומן בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully