וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק נוטש

שחר אלקיים

27.4.2006 / 23:45

המאסטרו הבריז, שעתיים לפני שידור חי בערוץ 2, מספיישל "יומטוב" בו היה אמור ליטול חלק

צביקה פיק, הבויפרנד המתמיד של שירה מנור, היה אמור להשתתף בקטע אמנותי של ערב ההתרמה למען ילדים במסגרת שידורי 'יומטוב' בערוץ 2. בקטע היו אמורים ליטול חלק שופטי 'נולד לרקוד' אונה הולברוק ודוד דביר, לצד קלוד דדיה וגברי לוי מטעם 'רוקדים עם כוכבים'. לאחר שלוי פרש מסיבות רפואיות, הוזנק למערכה שופט 'כוכב נולד' צביקה פיק.

לפני כשבועיים החלו החזרות על אותו קטע ריקוד אמנותי, כאשר פיק היה אמור לעשות קולות היפ הופ, בהתאמה לסגנון הריקוד. אלא שפיק לא ממש הגיע לחזרות. רק ביום רביעי האחרון, יממה לפני השידור החי, הגיע פיק לזמן קצר. כשעתיים לפני תחילת המשדר המיוחד, הגיע פיק לאולפן, אך נטש את המקום.

בשידור החי עצמו כמעט התרחשו תקלות בקריינותו של עידו תדמור, משום שלא הספיקו למחוק את שמו של פיק מהפרומפטר. כך למשל אילתר תדמור - בזמן שהכיתוב בפרומטר הורה לו להודות לפיק - כשאמר אחרי היסוס קל: "אני רוצה להודות ל... כל הצוות".

קלוד דדיה: "פיק טען שיש יותר מדי זמרים"

קלוד דדיה, הכוריאוגרף ששפט ב'רוקדים עם כוכבים', הסכים לשפוך אור על הפרשה המביכה: "צביקה אכן הצטרף לחוויה הטלוויזיונית, כדי להירתם ולרתום אחרים למען הילדים. הוא הגיע שעתיים לפני השידור והחליט שזה לא מתאים לו. שמעתי מגורם בהפקה כי פיק טען שיש יותר מדי זמרים והיו צריכים לתת לו לשיר. חבל שזה קרה, כי זה היה יכול להוסיף לאירוע".

מ'קשת' נמסר בתגובה לוואלה! סלבס: "השידור העשיר והמורכב של 'יומטוב' נערך תוך התגייסות אמנים רבים ואנו מודים לכל אלו שנרתמו להצלחה".

דפנה ל'פיק הפקות' העבירה את העניין לטיפול "דוברי המשרד". עד רגע זה לא נמסרה תגובתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully