וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אורבך עשה הסבה מקצועית

פיני אסקל

1.4.2006 / 12:20

הד"ר עדיין מטפל בכל מיני פצועי הדף מתחרויות הטלת כדור ברזל ושוב בנו מביא בסטאז'. איתן אורבך צולל, גילי מוסינזון מתקפל, ורד מזרחי בלי להתבלבל. הסטאז'ר בטיפול נמרץ

השחיין דוגמן רקדן פלרטטן חברה'מן, הוא ייקח אותנו ל'אומן', אורבך איתן, עשה הסבה מקצועית ממצוף אולימפי בפרישה למצוף תת מימי בהתהוות, כשסיים בהצלחה קורס צלילה, קפץ לקניון גבעתיים לשדרג את השעון ולבסוף פונק, בכיף למה לא, בשעון 'סאבכרונו' מידי הבעלים ריצ'רד נעים. הסטאז'ר חולה על טובות הנאה ואפילו העניק פעם סטטוסקופ למנוזלת צעירה.

- - -

זוכרים שהאווירון הגיע לסלון בתוכנית חדשה בה הוא מראה גביעים ומתפקד כמגלומן חסר שליטה? ויודעים שאשתו ורד קבלה פינה ואז עוד פינה ולבסוף פינה נוספת? אז השבוע היא באה לתכשיטנית כרמית ענבר, להצטייד בקריסטלים נוצצים, שיהלמו גם את חדישי המיגים וגם את סגנית מנחת תוכנית הטלוויזיה בכיכובו של בעלה. 1250 שקלים, שזה יוצא 220 יורו גם באירופה וגם בספרד.

חושך במערה החשמלית

בתקופת המערה החשמלית אנשים היו חשוכים פחות מגילי מוסינזון, שבשני האחרון הגיע למועדון הווקס, במטרה להיכנס. בכניסה שאל גילי את המאבטח איזו מסיבה יש בפנים. כששמע שמדובר בגייז פארטי, עשה יו טרן ואחר כי אין לו בעיה עם הומואים, אבל אין מצב שהוא נכנס פנימה. ירון זהבי עצבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully