וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי ויינרמן מבטלת

פיני אסקל

27.3.2006 / 15:04

ב'הוט' טוענים כי שפעת הבלונד הוזמנה לאודישן. ויינרמן חתכה בטענה שמנסים לעשות עליה קופה והיא הוזמנה לפגישה ולא לאודישן. אוהבים בלאגן? כן!

לפני מספר ימים הגיעה אורלי ויינרמן - או אם תרצו אסתר החופשיה (פרי-מדונה) - לאודישנים של המגזין 'חדר הלבשה', הנלווה לטלנובלה 'האלופה' של 'הוט'. לפתע החליטה נערת החמצן הדליל שפשוט לא מתאים לה, ואמרה - על פי מקורב להפקה - כי מנסים לעשות קופה על חשבונה, בכך שפרסמו את שמה. מקורב אחר להפקה טוען שויינרמן אמרה כי היא באה לפגישה, לא לאודישן, ואם זה אודישן - היא קמה והולכת.

בנוסף, ישבה ויינרמן בבית קפה שנמצא בקרבת מקום, כדי שלא יצלמו אותה צלמים שנכחו במקום.

ואם כבר צלמים, אמש הגישה של ויינרמן שוב גרמה לבעיות. הפעם מפיקי האירוע של H.STERN היו צריכים לשלוף את חברתה של ויינרמן מתוך האירוע כדי שלא תיאלץ לחטוף פלאשים לבד.

"איננו סובלים ממחסור ביחסי ציבור"

יואב גרוס בתגובה: "אורלי הייתה אמורה להגיע לפגישה בצוותא עם אילה מהמשרד שלנו, כדי לשמוע על מה מדובר והאם היא רוצה ליטול חלק. היא לא הגיעה לשם, כי קבלתי מידע משני צלמים על כך שהם קבלו ביפר עם רשימת שמות המועמדות ושעות הגעה. וזה היה נראה לנו לא לעניין".

מ'הוט' נמסר בתגובה כי "אורלי ויינרמן הוזמנה לאודישן להנחיית התוכנית יחד עם שחקניות ומנחות אחרות. אף אחת מהן לא חשבה שהיא מגיעה לפגישה, כולן הבינו שהן מגיעות למבחן. כמו כן, איננו סובלים ממחסור ביחסי ציבור לקראת עליית התוכנית ולכן אין כל שחר לטענה כי אנו מפרסמים את שמה כדי 'לעשות קופה', כהגדרתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully