וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאז'ר שפיגלר

פיני אסקל

25.3.2006 / 11:28

הד"ר יצא לטפל בגלאקטיקוס הסובלים ממתיחה במפשעה. אז קבלו את בנו הסטאז'ר במהדורה ירושלמית במיוחד. אוחנה מקריח? אלברמן מטרוסקסואל? לרואה מתקמצן על אלפייה? הסטאז'ר המומה

אלי אוחנה, זה שממוקם מתחת לקו האדום בכפר סבא, עושה מעבר חד משמפו נגד קשקשים לתרופה למניעת התקרחות בקמפיין רדיו ל- Propecia של חברת MSD. תשעים וחמישה אחוזים מהנשאלים בסקר שערכה החברה טענו שאוחנה מודל לחיקוי בכל הקשור לשיער בריא ויפה. הסטאז'ר מעדיף את יוסי אבוקסיס.

------

גל אלברמן, מחמם ספסל ספרדי בעבר ופרננדזית בדם בהווה, עושה כבוד לאייטם הקודם ומלייזר דווקא את הרגליים, כאילו אין שפעת התקרחות, ב'הדסה אופטימל'. אחריו יגיעו שאר בית"רים כדי לעשות אותו דבר בערך. לסטאז'ר נודע כי יש קשר עקיף בין רגליים בלייזר לוולה לחיבורים. שבקהאם יסביר.

לרואה ואינו נראה

ז'רום לרואה, סמל הסקס של האנטישמים בצרפת שעושה 1.2 מליון יורו בעונה, נכנס לקניון ארנה ל-'A & Maldini' לעשות קצת שפונגין (שופינג בצרפתית). בכניסה הוא רואה מעיל של דולצ'ה וגבאנה על גופו המסוקס של שלומי, הבעלים. מתנהל מו"מ מהיר אך תקיף על המחיר של המעיל המשומש אך דנדש. והנזק: 4,000 אחרי הנחת סלב צרפתי של אלפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully