וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שפיגלר: נימני מפנק

נעם גליקסמן

11.3.2006 / 11:58

שטראובר עובר, ג'ובאני קונה, אברבאנל חוגג, בנאדו וחסן מוטרדים, ברקוביץ' שר ונמני מפניק. לד"ר אין רגעים קודרים

מעקב שטראובר-גבריאלי הצמוד שלנו ממשיך. קבלו מבזק נדל"ן: לירן עבר דירה. מגדלי רמת גן. לבד. למרות שהוא אכל השבוע צהריים עם ענבל, והיא אפילו נתנה לו טרמפ לאנשהו. תחילתה של ידידות מופלאה?


------


ג'ובאני רוסו קנה למורנה שאיתו מאזדה 3. האם זה לכבוד השעה בה החברים של הד"ר ראו אותו נכנס לשירותים של הברקפסט קלאב, מתישהו בשבועיים האחרונים? העיקר שייתן קיבה.


------


לפני שנתפס נוהג ב-154 קמ"ש והרשיון שלו נשלל, שר השבוע אייל ברקוביץ' בערב קריוקי, באיזה מקום במפרץ חיפה. יש אייטמים שגם הד"ר צריך לקרוא פעמיים - בשביל להבין שמהחרא הזה הוא מתפרנס.

.

בנאדו ותלאות הדור השלישי

אריק בנאדו שוב הגיע לתל אביב לשתות קפה של בוקר. פרחולה מקומית לא נתנה לו ולחבר שלו מנור חסן ( "אני חוזר לעיר, לא מסתדר במקום אחר") לנשום וצילמה אותם בסלולרי שלה.

------

יום רביעי האחרון: אלי אברבאנל חוגג בשולחן חברים במועדון זמר מזרחי בעיר. אחר כך רונית אשכנזי, הדוברת של הקבוצה, מענטזת הרבה אחרי חצות לצלילי אותה מוסיקה צפון אפריקאית. אבל זה כבר היה במועדון אחר בעיר הגדולה.

------

אבי נמני ניצל את הפציעה כדי לקחת את האישה שאיתו לסיבוב שופינג בחו"ל.

------

ולסיום, מעט נוזלים: אסף דותן, לספסל אלופת אירופה, חוגג עם שרון ששון לאותו ספסל, יומולדת בוולווט, ודואג להחזיר את האלכוהול לבורא בדרכים לא קונבנציונליות.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully