וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה אלבה רוצה לרדת מהשער של פלייבוי

5.3.2006 / 7:39

הכוכבת עבת השפתיים הוצבה על שער ירחון הפורנו, וטוענת שזה מעורר רושם שהצטלמה עבורו בעירום. מעוז השפנפנות דוחה דרישתה

השחקנית ג'סיקה אלבה, המוכרת מתפקידיה בסדרה "מלאך שחור" ומהסרט "עיר החטאים",רותחת על מגזין הפורנוגרפיה הוותיק "[[פלייבוי]]". הסיבה היא שהמגזין, שמצליח לשרוד גם בעידן הפורנו האינטרנטי, שם אותה על השער שלו.

בדרך כלל, כוכבות אוהבות מאד להיות על השער של כתב-עת רב תפוצה. אבל במקרה הזה, אלבה טוענת שהפרסום רק גורם לה נזק. השחקנית עבת השפתיים טוענת שהירחון השתמש בצילום יחצ"נות לאחר שהיא סירבה להצעה להיות נערת האמצע שלו, וכי נוכחותה על שער המגזין מעוררת את הרושם השגוי, שלא לומר שקרי, שהיא מדגמנת בעירום בתוך הגיליון, או שהיא הסכימה אפילו לככב על השער.

מפלייבוי נמסר בתגובה שהשחקנית הוצבה על שער הירחון לאחר שנבחרה ל"כוכבת הסקסית ביותר" על ידי קוראיו. מביטאון השפנפנות נמסר כי הם דוחים את דרישתה של הכוכבת הסקסית ביותר להסיר את הגיליון מהמדפים. דוברת הירחון טענה כי אלבה רחוקה מלהיות הכוכבת הראשונה שתמונתה הופיעה על שער הירחון מבלי שתמונות עירום שלה הופיעו בין דפיו. בין אלה ציינו דוברי העיתון את הדוגמנית [[קלאודיה שיפר]], הסלבריטאית פאריס הילטון, השחקניות [[גולדי הון]], ראקל וולד וברוק שילדס, הזמרת ברברה סטרייסנד ואיל הנדל"ן [[דונלד טראמפ]].

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully