וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס ולינור מתארגנים- ד"ר שפיגלר

נעם גליקסמן

4.3.2006 / 10:53

שאראס ולינור מתארגנים, פיני גרשון והצמודה מתנדל"נים, קטש והקטנה מדגמנים, שטראובר ופאפא גבריאלי מתהדקים, ומיכל ינאי עדיין עושה גלים. הד"ר לקח השבוע ויאגרה אחת יותר מדי

לקראת החתונה של חסידי רבנות ליטא הכשרים, שארונאס ולינור יאסיקביצ'יוס, קבלו כמה תוספות מזון שאתם לא יכולים בלעדיהן: שאראס יקנה את החליפה שלו בארץ, יגיע למדידות והכנות אחרונות באיזראל, תוך כדי תגבור הגבות אצל קוסמטיקאית (אומרים שהוא מקפיד, המטרוסקסואל). כרגע מדובר בשני אירועים - בארץ ובחו"ל.


------


עוד זוג שמתכנן ומבצע, כמובן פיני גרשון והדורית שלו, שמתכננים כניסה משותפת לפרוייקט המגורים של הדביבון הצהוב בנאות אפקה, כולל הבריכה ומגרש הבאולינג, שזה אומר אייטמים עתידיים של הד"ר מענפי ספורט פופולאריים פחות?


------


עדיין בתחום הסל והאירועים הנלווים, עודד קטש מהגליל עשה אמש בריתה לילדה, ולאחר שהמחוייבות האבהית לגיל הרך נגמרה, הוא עלה קצת לדג'ה בשביל המבוגרים.

ענבל זה כל השוני

זה שלירן שטראובר נותר גלמוד במיטה, כולכם יודעים. אבל עדיין נשאר אצלו למזכרת נצר למשפחת גבריאלי. אמנם ענבל והוא כבר לא, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להגיע למשחק של מכבי ת"א בהיכל נוקיה דווקא עם שוני, האבא של ענבלי.


------


ולכל אלה שהתקשרו בסוף השבוע לד"ר כדי לדעת אם מלכת הילדים תזדקק בקרוב לתרופות נגד מחלות ים - אז כן, אודי גל ומיכל ינאי באמת ביחד. וזה מחזיק מעמד כבר כמה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully