וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס משועבדת

פיני אסקל

26.2.2006 / 12:02

קבלו את פרק ב' במותחן המתמשך בין ערוץ !E, רנואר והדוגמנית, בנוגע לטקס האוסקר. הפעם נכנסת לתמונה גם המעצבת גלית לוי

לאחר הסאגה בעניין צילומיה של אטיאס לשער 'לאשה' (ראו קישור), נפלה אטרייה נוספת לתוך הפטוצ'יני החריף והעשוי היטב. הפעם, כך נודע לוואלה! סלבס, ערוץ !E בחר בגלית לוי כמעצבת השמלה של אטיאס, אך חזר בו, בשל דרישה של משרד יחסי הציבור של 'רנואר' מערוץ !E להלביש את אטיאס אך ורק במותג, ואם לא - ההתקשרות ביניהם תסתיים.

מקור סיפר לוואלה! סלבס כי בזמן בו דן ערוץ !E עם משרד יחסי הציבור בעניין, מורן אטיאס כבר הופיעה בפרומואים שלהם ונסיגה הייתה עלולה להיות כואבת במיוחד, גם בגלל הזמן הקצר שנותר עד מועד הטיסה בשני במרץ.

"שמלות אוסקר זה המומחיות שלי"

גלית לוי לוואלה! סלבס: "ערוץ !E אכן פנו אלי וביקשו ממני אף להתלוות לאטיאס בטקס. בעבר הלבשתי את מיכל ינאי לטקס האוסקר ואת מלי לוי לפסטיבל קאן. עיצוב שמלות אוסקר זו המומחיות שלי ומה שאני הכי אוהבת לעשות. וחבל שבסופו של דבר זה לא קורה. אני חושבת ש'רנואר' עושים בגדי קז'ואל נפלאים והם צריכים לעשות את מה שהם מבינים ולא לעשות בגדי ערב, שאינם המומחיות שלהם. צריך להפקיד את המלאכה בידי מומחים בתחום."

דניאלה רייבנבך, 'בר תקשורת': "בהמשך לאסטרטגיה התקשורתית של 'רנואר', מורן אטיאס לובשת אך ורק בגדי 'רנואר', אם זה בהופעות בכל מדיה אפשרי, אם זה בטקסים או בתוכניות טלוויזיה. וגם כאן אנו מחליטים בשבילה. מעצבי 'רנואר' יעצבו עבורה בגד בהשראת האוסקר. יש להן את הניסיון והידע."

- רוברטו בן שושן, אומרים שהעדפת את גלית לוי, אבל וויתרת עליה בשל וטו של יחסי הציבור של 'רנואר'.
- "לא העדפתי שום דבר. יש למורן חוזה עם 'רנואר'."
- אבל 'רנואר' מתמחים בבגדים יומיומיים.
- "נכון, הם מתמחים בקז'ואל, אבל הם יכולים לעשות למורן שמלה במיוחד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully